Citat:
Ursprungligen postat av victorramis
Hittade en lösning. Man byter ut kommandot
apt-get install com.plex.client-plugin till
apt-get install com.plex.client-plugin=0.0.9.0.0-312c11b0. Tack för tips!

Jag hade exakt samma problem, förutom att jag inte behövde återställa via itunes. Jag kunde använda apt-get remove för att ta bort och sedan boota om ATV''n. Men 0.0.9 versionen verkar fungerar, i alla fall delvis ...
Har som sagt en ATV2 med 4.4.4, jailbreakad med Seasonpass. Fungerar som den ska för sig själv, men utbudet är som sagt inte mycket att hurra för. Installerade därför XMBC och den fungerar ju, men det känns inte *riktigt* bra.
Tänkte därför prova Plex också, så jag installerade klienten på ATV och lade PMS på en CentOS 6.2 server. Servern har allt media på en NAS, en XtreamerPro med 1.5 TB disk. PMS har, via CIFS-mountade kataloger, indexerat ca 250 filmer och 13000 låtar. Kan kan se bibiloteket både i webläsaren och från Plex-klienten på ATV. Men så fort jag försöker spela upp något, musik eller film, från ATV'n så säger den "Kunde inte spela upp ...". Sedan kraschar Plex-klienten ganska ofta och skickar tillbaka mig till ATV's huvudmeny. Känns inte som att den är redo för prime-time om du frågar mig.
Edit: Försökte också lägga till en Plex-plugin, CNN News, men det slutade också med att klienten kraschade totalt. Bläh.
Kanske dags att hosta upp 30 $ och prova ATV Flash istället. Någon som har gjort det?