• 2
  • 3
2009-06-02, 01:02
Medlem
Troians avatar
Trd flyttad. IT-skerhet ---> Datoranvndning - Windows > Support.

/Mod
Citera
2009-06-02, 03:22
Medlem
Frga ngon administratr fr skolans ntverk ifall de kan kra typ getdataback. Finns ju en liten chans att det finns kvar.
Citera
2009-06-02, 09:12
Medlem
hakdhakdhakds avatar
jtte enkelt gratisprogram fr att terskapa filer

Lnk: http://www.recuva.com/
Senast redigerad av hakdhakdhakd 2009-06-02 kl. 09:12. Anledning: Glmde lnken
Citera
2009-06-03, 19:56
Medlem
re

Dlig IT-Avdeling p skolan vad r meningen att spara p ntverket om det inte tas daglig backup

Denna chans r iof verkligen liten men om hon har skrivit ut p en ntskrivare och lagring av dokument r aktiverat kan jobbet finnas kvar dr.

OT

Min jvla mattelrare slarvade bort min sista sida engng p ett matteprov i k9 och det var sjlvklart mitt fel skulle fan gnllt mer n vad jag gjorde hade 2 fel och var dom sista tv frgorna som saknades har aldrig lyckats f 100% p ett prov

Gubbjven tyckte inte att det var konstigt heller att jag inte hade frskt p de 2 sista utan det va mitt problem
Citera
2009-06-03, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiate Runar
Gubbjven tyckte inte att det var konstigt heller att jag inte hade frskt p de 2 sista utan det va mitt problem

Fr att undvika att enstaka sidor frsvinner skriver man namn p alla, hftar ihop och skriver p framsidan hur mnga sidor det r totalt. Brukar hjlpa mot snurriga lrare
Citera
2009-06-04, 14:36
Medlem
qrizzes avatar
Min lrare slarvade bort mitt Projektarbete och vgrade erknna att hon hade gjort de. Sa att jag skulle skriva ut det igen och lmna det vilket jag inte kunde drfr jag hade formaterat min dator och glmt sparat filen p en annan plats.

Men tillslut s kom hon fram och sa: Jag hittade ditt arbete.
Det var en lttnad.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in