• 1
  • 2
2009-05-31, 22:18
Medlem
Vill brja med att be om urskt om trden r postad i fel del...

ter till problemet:

Hej, min flickvnn fick nyss reda p att hennes historia lrare hade slarvat bort ett av hennes historia arbeten. "Okey" tnkte hon, "jag har vll kvar den p skoldatan". Men icke picke, den hade frsvunnit frn skoldatan, och vi har kollat igenom den rtt s nogrannt.Finns det ngot program eller ngot s man kan hitta ett gammalt dokument som frsvunnit. Det kan vara slngt i papperskorgen, men det tvivlar jag p. Dessa skoldatorer synkroniserar mot hela skolans ntverk. Vi har kollat efter dokumentat dr men inte lyckats..

Ngon som har ngra tips? skulle verkligen uppskattas, inte lngt kvar p skolan och arbetet var p 15 sidor, och tar lngre n 1 vecka att skriva s mste verkligen hitta detta. Allt vi har hitat r ett dokument med inledningen...

Tack p frhand!
Citera
2009-05-31, 22:21
Medlem
call3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miztrr

ter till problemet:

Hej, min flickvnn fick nyss reda p att hennes historia lrare hade slarvat bort ett av hennes historia arbeten. "Okey" tnkte hon, "jag har vll kvar den p skoldatan". Men icke picke, den hade frsvunnit frn skoldatan, och vi har kollat igenom den rtt s nogrannt.Finns det ngot program eller ngot s man kan hitta ett gammalt dokument som frsvunnit. Det kan vara slngt i papperskorgen, men det tvivlar jag p. Dessa skoldatorer synkroniserar mot hela skolans ntverk. Vi har kollat efter dokumentat dr men inte lyckats..

Ngon som har ngra tips? skulle verkligen uppskattas, inte lngt kvar p skolan och arbetet var p 15 sidor, och tar lngre n 1 vecka att skriva s mste verkligen hitta detta. Allt vi har hitat r ett dokument med inledningen...

Tack p frhand!

Tips 1: Lgg det i ngot supportforum i stllet fr ITsk.
Tips 2: lttast r vl att kolla om skolan kr backup om dom nu synkar mot servern.
Tips 3: har hon mailat in arbetet s kanske det ligger i utkorgen/skickat i mailprogrammet
Citera
2009-05-31, 22:21
Medlem
moliss avatar
Citat:

ter till problemet:

Tack p frhand!

Ifall jag gr p denna skola s r den genomkrd i den digitaliserade dokumentfrstraren. Jag rensar bort allt i min vg.
Citera
2009-05-31, 22:23
Medlem
Typoopies avatar
Jag hade spat lraren
Citera
2009-05-31, 22:38
Medlem
_AnsGar_s avatar
Hon br ju ha alla kllorna och dylikt kvar s det r bara att stta sig och skriva s r det klart p en dag
Citera
2009-05-31, 22:39
Medlem
ExtraAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molis
Ifall jag gr p denna skola s r den genomkrd i den digitaliserade dokumentfrstraren. Jag rensar bort allt i min vg.

Oj oj oj! Lilla hackern har talat!

Hatar folk som tror att dom r grymma p datorer och ltsas som att dom kan kncka alla system nr dom i sjlva verket tror att datorn r skrmen som str p bordet och kallar datorldan fr hrddisken!
Citera
2009-05-31, 22:41
Medlem
azels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtraAllt
Oj oj oj! Lilla hackern har talat!

Hatar folk som tror att dom r grymma p datorer och ltsas som att dom kan kncka alla system nr dom i sjlva verket tror att datorn r skrmen som str p bordet och kallar datorldan fr hrddisken!

hoppas du frstr att inlgget var nog inte specielt serist.
Citera
2009-05-31, 22:44
Medlem
ExtraAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azel
hoppas du frstr att inlgget var nog inte specielt serist.

Jag tror han var seris!
Citera
2009-05-31, 22:49
Medlem
svampdamps avatar
Lraren fr vll ta ansvar fr sitt klantande, lg filen p skolans ntverkshrddiskar s kan det bli klurigt.

kika
http://www.computerhope.com/issues/ch000342.htm
Citera
2009-05-31, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtraAllt
Jag tror han var seris!
Nej, dr gjorde du bort dig.

Borde vl vara lrarens ansvar?
Citera
2009-06-01, 10:22
Medlem
menellerhurs avatar
"GetDataBack for NTFS" kanske funkar.

http://www.runtime.org/data-recovery-software.htm

terstller raderade filer om dem aktuella sektionerna inte redan blivit verskrivna.
Citera
2009-06-01, 10:33
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:

ter till problemet:

Tack p frhand!
Helvete vad lack jag skulle bli om ngon lrare slarvat bort ett s stort arbete
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här