Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-31, 20:47
  #1
Medlem
DigitalAngels avatar
Hej!

Jag är intresserad av bredda mina kunskaper inom ovan system. Vad rekommenderas att läsa på högskola/universitet eller liknande för att få en bred kompetens inom flera eller flesta av dessa områden.

Söker främst inom mälardalenregionen.
Citera
2009-05-31, 22:51
  #2
Medlem
Bigeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigitalAngel
Hej!

Jag är intresserad av bredda mina kunskaper inom ovan system. Vad rekommenderas att läsa på högskola/universitet eller liknande för att få en bred kompetens inom flera eller flesta av dessa områden.

Söker främst inom mälardalenregionen.

Ett så smalt och tillämpat område på enkel nivå hittar du snarare på en KY-utbildning eller företagskurser typ Informator eller Cornerstone.

Inget fel med det, att lära ut grunderna i hur man hanterar en viss programvara är helt enkelt inte akademisk utbildning.
Citera
2009-06-01, 21:28
  #3
Medlem
DigitalAngels avatar
Tackar för svaret

Att det inte blir en akademisk utbildning förstår jag. Jobbar idag som IT konsult och ser att det finns stor efterfrågan på djupgående kompetens inom flera av dessa områden. Om man kunde renodlat studera en eller flera av dessa på distans eller likande vore det strålande.
Citera
2009-06-01, 21:38
  #4
Medlem
Har du kollat microsofts egna kurser och certificeringar..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback