Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-31, 17:48
  #1
Medlem
Maowdigs avatar
Har kopplat datorn till tv och allt funkar som det ska, förutom att ljudet ekar. har surround system men det ekar vare sig man inte har det ikopplatt eller om man har det.
Skulle uppskatta lite pro hjälp Har jag formulerat mig dåligt så är det bara att fråga.
Tack på förhand
Citera
2009-05-31, 19:33
  #2
Medlem
bombaclouts avatar
Du bor kanske i ett vattentorn? Annars vet jag inte vad problemet kan vara:/
Citera
2009-05-31, 19:59
  #3
Medlem
kolla media/audio inställnigarna på datan/tv så du inte har hall/concert eller liknande,,,,,,, för då ekar det
Citera
2009-06-01, 10:01
  #4
Medlem
Maowdigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken165
kolla media/audio inställnigarna på datan/tv så du inte har hall/concert eller liknande,,,,,,, för då ekar det
Eller jag vet inte om det ekar men det låter som att ljudet är i en burk lr nått. Är inte så med vanliga dator högtalare, bara när man kopplar in datorn med hdmi i tv=/
Citera
2009-06-02, 18:59
  #5
Medlem
jonnie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maowdig
Har kopplat datorn till tv och allt funkar som det ska, förutom att ljudet ekar. har surround system men det ekar vare sig man inte har det ikopplatt eller om man har det.
Skulle uppskatta lite pro hjälp Har jag formulerat mig dåligt så är det bara att fråga.
Tack på förhand

Kanske ett skott i foten men har du testat att skruva ner ljudet på själva tv:en? Så det inte är ljudet ifrån själva tv:en som släpar efter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback