2009-05-30, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ivanrebroff
Det verkar som att alla delar på ett >p jag misstänker det då ip:t är bannat på en del torrentsidor.. :P
Tack för svaret... Synd att det ska finnas idioter..
Citera
2009-05-30, 20:42
Medlem
Nikkicox<3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Security
Jag tog bort ipx protokollet under anonine och det verkar fungera klockrent nu...

Okej tack för svaret men jag är helt borta när det kommer till sånna saker du skulle inte kunna förklara lite snabbt hur jag gör det ?
Citera
2009-05-30, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApelsinJab
Verkar vara riktigt bra priser. Någon som kan förklara hur detta fungerar? Är det ett program som man laddar ner och har i datorn eller? Kan man sen vara 100 % säker på att man inte kan åka fast för fildelning?
https://www.anonine.com/sv/guidevista förutsatt att man kör Vista då. Det var superenkelt att installera och gick igång direkt efter köpet. Upplevde knappt någon försämring i min bandbredd tidigare i dag men ligger på ganska usla siffror nu ikväll - runt 1/4 av min normala hastighet. Ska se hur hastigheten är vid olika tider.
Citera
2009-05-30, 22:03
Medlem
ApelsinJabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperie
https://www.anonine.com/sv/guidevista förutsatt att man kör Vista då. Det var superenkelt att installera och gick igång direkt efter köpet. Upplevde knappt någon försämring i min bandbredd tidigare i dag men ligger på ganska usla siffror nu ikväll - runt 1/4 av min normala hastighet. Ska se hur hastigheten är vid olika tider.
Om man kör Windows 7? Fungerar det då?
Citera
2009-05-30, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperie
Ligger fortfarande och maxxar min lina nu ikv Verkar som att jag har tur med min uppkoppling hela tiden
Citera
2009-05-30, 23:58
Medlem
Har fungerat felfritt hittills. Tankar mellan 1.5mbps-1.8mbps på mitt 24mbit. Finns andra saker att klaga på istället.
Citera
2009-05-31, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcool88
Ligger fortfarande och maxxar min lina nu ikv Verkar som att jag har tur med min uppkoppling hela tiden
Verkar svänga en del, nu ligger jag på drygt 6 mbit/s, 9-10 utan VPN aktiverad. Positiv överraskning, får se hur länge det håller sig för än så länge är Anonine ett riktigt kap!
Citera
2009-05-31, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ivanrebroff
Det verkar som att alla delar på ett >p jag misstänker det då ip:t är bannat på en del torrentsidor.. :P

Du råkar inte veta hur det ser ut med torrentleech och hdbits?
Tack på förhand
Citera
2009-05-31, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApelsinJab
Om man kör Windows 7? Fungerar det då?
ja, det funkar på Windows 7. Kör samma guide som till Vista så ska det nog gå bra.
Citera
2009-05-31, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberanka
Tack på förhand
Inga problem på någon av dom
Citera
2009-05-31, 10:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Vad jag har märkt är att om man nu maxar sin ISP på dator 1 och dator 2 har VPN tjänsten så dör förbindelsen på dator 2 pga all bandbredd som går till dator 1.

Detta är väldigt störigt då man får rensa dns och reparera nätverket.

ISP 100/100 med maxad lina ca 12MB/s upp och ner.
Citera
2009-05-31, 15:54
Medlem
ivanrebroffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberanka
Tack på förhand

Torrentleech fungerar, hdbits vet jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in