2009-05-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yukikaze
Hur ställer man in så att den funkar med uttorent?
Den funkar med utorrent, det e bara portarna som inte är öppna, men det problemet jobbar dom på Troligen nästa vecka ska det vara klart
Citera
2009-05-30, 12:43
Medlem
yukikazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcool88
Den funkar med utorrent, det e bara portarna som inte är öppna, men det problemet jobbar dom på Troligen nästa vecka ska det vara klart

vadå så jag behöver inte ställa in något eller?
Citera
2009-05-30, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yukikaze
vadå så jag behöver inte ställa in något eller?

bara tuta och köra
Citera
2009-05-30, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkicox<3
Köpte denna tjänsten för några dagar sedan men jag får hela tiden samma fel när jag ska logga in kolla printet nedanför. Jag får deras ip när jag kollar i whatmyip.com och allt sånt men jag är lite nojjig över hur det är med utorrent så ifall någon vet hur man kan kolla vilket ip det är som visas i utorrent skulle det uppskattas. Förövrigt så verkar det vara en klockren vpn och jag tappar nästan ingen hastighet alls.

printet på felet:http://data.fuskbugg.se/skalman01/--...-------wtf.JPG

Kan tillägga att jag fick något skit mail tillbaka av dom där dom bara länkade till något forum på internet där helt fel fråga besvarades.
Jag tog bort ipx protokollet under anonine och det verkar fungera klockrent nu...
Citera
2009-05-30, 13:51
Medlem
Shamwaris avatar
Bara det faktum att det kostar 400 kr för 12 månader gör det intressant.
Någon som jämfört denna med tex fb´s egen?
Citera
2009-05-30, 15:40
Medlem
Har köpt en månads abonnemang nu och det verkar som om installationen gick igenom felfritt. Går jag in på Whatismyip kommer ett av deras IP:n fram istället för mitt gamla. Min fråga är om jag kan vara säker på att det funkar nu eller om det finns någon metod man bör testa för att vara säker?
Citera
2009-05-30, 17:33
Medlem
GROTTULFs avatar
kanske är en dum fråga, men ställer den ändå:

har nyligen köpt mig en månad hos anonine..
Nu är det såhär att jag sitter på en laptop som är kopplad via en nätverksladd till modemet och har kopplat in mig till anonines vpn. Om jag då tittar på fliken "Anslutna nätverk" så finns både Anonines vpn samt ett ytterliggare vid name "B2-private xx". Är detta något problem?
Citera
2009-05-30, 17:47
Medlem
mygans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROTTULF
kanske är en dum fråga, men ställer den ändå:

har nyligen köpt mig en månad hos anonine..
Nu är det såhär att jag sitter på en laptop som är kopplad via en nätverksladd till modemet och har kopplat in mig till anonines vpn. Om jag då tittar på fliken "Anslutna nätverk" så finns både Anonines vpn samt ett ytterliggare vid name "B2-private xx". Är detta något problem?

Att det står att anonies är ansluten betyder att du är ansluten tydligen
Vad det gäller den andra så vet jag inte, kanske är ditt lokala nätverk
Citera
2009-05-30, 18:31
Medlem
GROTTULFs avatar
Ja, smart, det är klart det är mitt lokala nätverk.

Nåja, nu, efter att ha varit uppkopplad till vpn i drygt 30 minuter, så blev jag frånkopplad och kan inte koppla upp mig igen..

Någon som har samma problem, eller har nån aning vad problemet kan bero på?
Citera
2009-05-30, 19:33
Bannlyst
En fråga: Får man "unikt" ip, eller delar många som har VPN på ett?
Tänker mest på IP-bann på större sidor..
Citera
2009-05-30, 19:44
Medlem
ivanrebroffs avatar
Det verkar som att alla delar på ett >p jag misstänker det då ip:t är bannat på en del torrentsidor.. :P
Citera
2009-05-30, 19:57
Medlem
ApelsinJabs avatar
Verkar vara riktigt bra priser. Någon som kan förklara hur detta fungerar? Är det ett program som man laddar ner och har i datorn eller? Kan man sen vara 100 % säker på att man inte kan åka fast för fildelning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in