Söker ett spel som jag har svaga minnen av att jag spelade som liten unge, Tidigt 2000tal och man är en pingvin som glider på magen genom banor med hopp och annat. Har sökt men inte lyckats hitta något än.
Spel har absolut inga minnen av det mer än att det fanns musik med trumpet och det är minst 3år gammalt förmodligen mycket mer, nåt som känns igen?
Citat:
Ursprungligen postat av KlassadSomRacist
Söker ett spel som jag har svaga minnen av att jag spelade som liten unge, Tidigt 2000tal och man är en pingvin som glider på magen genom banor med hopp och annat. Har sökt men inte lyckats hitta något än.
Okej, vi är tillbaka på 90-talet. Mitten/slutet snarare än början/mitten. Spelet jag tänker på är ett helikopterspel i tredje person. Det är inte Desert/Jungle Strike utan det var mer avskalat och kändes mer "high tech" så att säga. Helikoptern var nån slags milt futuristisk version av en vanlig attackhelikopter.
Det jag främst kommer ihåg var hur man valde svårighetsnivå. Det var helt enkelt fyra olika piloter som såg mer och mer coola ut. Den sista har jag för mig hade hjälm, andningsmask, solglasögon och nånting mer.
Vagt minne av ett spel jag hade till Playstation 1 som liten knatte. Det enda jag minns är att man går omkring på en kyrkogård och dödar zombies. Först har man bara ett svärd men jag har för mig att man får kastknivar och ett armborst sen också.