2007-10-10, 20:18
Medlem
flummeys avatar
Kan någon hjälpa mig hitta det här underbara spelet(som jag minns det)
Wonderboy 1 till SEGA
Vill kunna spela det gratis online.
Tack på förhand.
Citera
2007-10-10, 20:41
Medlem
Mr. Flynns avatar
Jag söker ett spel till PC, vet inte riktigt när det gjordes och det är inte kommersiellt. Man åker runt i sitt rymdskepp och utforskar planeter i olika solsystem och det finns VÄLDIGT många planeter. Man behöver tanka sitt rymdskett då och då genom att extrahera mineraler från astroider vill jag minnas. Dålig grafik skulle nog de flesta säga. Detta är allt man gör. Vill även dra mig till minnes att det stått någon notis om detta i något gammalt nummer av SuperPlay.
Citera
2007-10-10, 20:56
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Flynn
Jag söker ett spel till PC, vet inte riktigt när det gjordes och det är inte kommersiellt. Man åker runt i sitt rymdskepp och utforskar planeter i olika solsystem och det finns VÄLDIGT många planeter. Man behöver tanka sitt rymdskett då och då genom att extrahera mineraler från astroider vill jag minnas. Dålig grafik skulle nog de flesta säga. Detta är allt man gör. Vill även dra mig till minnes att det stått någon notis om detta i något gammalt nummer av SuperPlay.

Escape Velocity - Nova?
Citera
2007-10-10, 20:59
Medlem
Mr. Flynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Escape Velocity - Nova?

Tyvärr inte, spelet jag söker är 3D och sämre grafik än det. Ganska "pixligt" och händer absolut inget i spelet förutom att man åker runt och utforskar bara.

Edit: Efter att nästan tappat allt hopp och frågat här inne tog jag mig i kragen och letade lite till en sista gång och tro det eller ej så hittade jag det själv på en ganska vild chansning. Spelet är Noctis om någon är intreserad.
Citera
2007-10-12, 11:01
Medlem
wreplai06s avatar
Jag söker ett spel jag spelade för säkert 10 år sedan, det är ett typ mattespel där man är i en läskig spökborg och svarar på frågor och på så sätt kom vidare till nya rum. Tyckte det var skitläskigt på den tiden iaf. vore kul att få se det igen.
Citera
2007-10-12, 11:15
Medlem
Phatmaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Har nött igenom God of War 1&2 på svåraste och låst upp allting, så nu finns inget mer där att hämta..

Så.. ge mig tips på spel i samma stuk!

Mark Of Kri är ett spel i liknande stuk, tyckte jag var väldigt underhållande om jag inte missminner mig
Citera
2007-10-12, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaliss
Har nött igenom God of War 1&2 på svåraste och låst upp allting, så nu finns inget mer där att hämta..

Så.. ge mig tips på spel i samma stuk!

Legacy of Kain serien. har inte prövat Ninja Gaiden men Princeof Persia/Heavenly Sword spelar verkligen i b serien i jämförelse med LoK och GoW.

Onimusha och Otogi(xbox endast) är väll rätt hyffsade också.
Citera
2007-10-12, 19:15
Medlem
bolie11s avatar
Någon som vet om det finns något mer tennisspel till wii än wii-sports? har hört rykten om att det skulle finnas men hittar ingen info.
Citera
2007-10-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wreplai06
felpost

Hej W*****, Välkommen W*****.
Citera
2007-10-12, 22:41
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolie11
Någon som vet om det finns något mer tennisspel till wii än wii-sports? har hört rykten om att det skulle finnas men hittar ingen info.

http://www.gamespot.com/search.html?type=11&stype=all&tag=search%3Bbutton& om_act=convert&om_clk=search&qs=wii+tennis

Tog sådär 30 sek att leta fram inklusive laddtid för slowass-gamespot :>
Citera
2007-10-13, 14:40
Medlem
Anroras avatar
Söker "Hello Kitten Island Adventure". Helst via torrent
Citera
2007-10-13, 14:46
Medlem
cannabis_corpses avatar
Söker ett spel där man spelar som en människa(?) med antingen en dödskalle-mask eller helt enkelt ett kranium istället för ett vanligt huvud. Som vapen hade man ett stort svärd. Vill minnas att jag spelade det på Playstation 1. Tror att det var ett sidescroller spel men det kan ha varit 3D.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in