Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Jag tycker att du redan har prickat in de flesta helgjutna spelen till PS2.
Några jag saknar där är:
GTA III
GTA VC
GTA SA
Bully
The Warriors
Tekken 5
SSX 3
Prince of Persia: The Sands of Time
Syberia
Psychonauts
Beyond Good and Evil
Katamari Damacy
We Love Katamari
Till Cuben är det väl i stort sätt bara Super Smash Bros och Paper Mario du verkligen saknar när du köpt på dig Zelda och Metroid. Eternal Darkness har jag hört gott om men jag har inte spelat det.
Boxen ger jag fan i så där har jag inga tips.
Tackar.
GTA spelar jag på datorn om jag änner för den serien. Har aldrig riktigt fastnat dock och tröttnar oftast efter att ha låst upp sista stadsdelen.
Bully har jag, men tycker det är allt för enformigt och lätt för att få kallas mästerverk.
Tekken och SSX känns inte alls som självklara val. De verkar underhållande, men absolut inte som en del av spelhistorien jag inte har råd att missa.
Prince of Persia spelade jag igenom en gång, sen fanns det som inte så mycket mer att göra med det spelet.
The Warriors verkar intressant.
Syberia.. finns inte det till PC?
Psychonauts måste jag ha, men jag funderar på att skaffa det till Xboxen istället, tack för påminnelsen, samma sak med Beyond Good & Evil men det har jag redan spelat igenom hos en kompis. Vore kul att ha det i samlingen dock. Katamari blir det att skaffa sig någon gång i framtiden.
Jo, nu letade jag igenom internet och upptäckte att det du äger om Gamecube verkar stämma. Det var inte särskillt många intressanta exklusiva spel där ALLS.