2010-04-18, 19:46
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centon
Jag tänkte bumpa min förra fråga och söka spel som inte kräver mus! Ska spelas på en laptop
GTA 1-2
Citera
2010-04-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesteron
Jag letar efter ett spel
Det är ett gratis onlinespel som går ut på att man åker ner för en brant issluttning med sin lilla tjocka pingvin och ska landa på olika plattformar för att få så mycket poäng som möjligt... man spelar mot andra online. Jag har sökt runt på internet på både penguin jump och flying penguin.. har dock inte fått fram något vettigt resultat!
Senaste gången jag spelade spelet var tidigt 2008.
Är det någon som känner igen detta??

mtp target kanske?
Citera
2010-04-19, 07:56
Medlem
Provade ett PS3 spel i en affär, var typ radiobilar (jeep) som körde på en strandbana (broar) och de kunde göra konster i luften när de hoppade.

I huvudmenyn stod det bara CS (tror jag), vet nån vad det är för spel, riktigt kul...
Citera
2010-04-19, 08:44
Medlem
Hittade det, SC stode det i menyn, Smash Cars....
Citera
2010-04-19, 14:12
Medlem
Threedots-deads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobin
Söker ett gammalt 2d spel som jag spelade för säkert 8 år sedan på en handkonsol tror den kallades lynx. Vad min far minns så hette spelet crystal palace eller något liknande, i spelet var man en robot som åkte omkring i en labrint och man gjorde bland annat slut på bruna, vit-rödspräckliga, olje-monster.
Någon som känner igen och vet vad spelet verkligen hette och om man kan hitta det online?
Crystal Mines.
http://www.mobygames.com/game/lynx/crystal-mines-ii

Citat:
Ursprungligen postat av Centon
Jag tänkte bumpa min förra fråga och söka spel som inte kräver mus! Ska spelas på en laptop
Doom
Citera
2010-04-19, 15:27
Medlem
-ELF-s avatar
Läste tråden och tyckte Cystel Mines lät som något jag har spelat. Det ser visst också ut som det jag har spelat. Det är i stort sett i kopia på Crystal Mines.
Ska se om jag hittar det. Morfar har det, vet jag. Jag kan har det liggande.
Citera
2010-04-19, 21:53
Medlem
HeadlessChilds avatar
Jag söker en hemsida där du spelar för att tjäna points och med dessa points kan du köpa priser med. Denna process är väldigt lik Lockerz, men istället så spelar man och om jag kommer ihåg rätt förrekommer det reklam. Denna hemsida såg jag för några år sedan och just då fungerade det bara i USA/Kanade.
Här har ni mer information om hemsidan om ni förstår vad jag menar: https://www.flashback.org/p22626419#p22626419
Citera
2010-04-20, 10:31
Medlem
Har precis köpt ett xbox 360 och fick då spelet Scene it på köpet (med fyra "svarkontroller"). Typ som buzz fast med filmfrågor. Kul tänkte jag. Visade sig vara tråkigt så in i helvete. Finns det något liknande spel att köpa till 360 så man kan ha någon användning av svarskontrollerna?
Citera
2010-04-20, 15:31
Medlem
Konserveringsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al.Bundy
Hejsan, jag och en kompis söker nåt bra spel man kan spela på hamachi, Coop eller nåt
FPS, eller Strategi

Dom spelen vi Spelat är L4D 2, Command and conquer (alla), BF2, Wc3, KF, Homm 3

BROODWAR!
Citera
2010-04-20, 23:25
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
Edit:

Motocross Madness 2?

Mx vs Atv

MTX mototrax?

Har för mig att man är travis pastrana?

Jag känner också igen det, och det är travis man är.
Det är till x-box från början.

MTX mototrax borde det vara.
Citera
2010-04-20, 23:28
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kesteron
Du läste nog inte ordentligt!! det är ett onlinespel som du gratis laddar ner till din dator där du tävlar mot andra om att får högst poäng! plus att det är i 3D!!

Linux Racer?
Citera
2010-04-21, 00:05
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krilleboi
hej!

jag söker ett RPG eller MMORPG spel som har ett snygga utrustningar Ta och titta på cabal online så förstår nu ungefär vad jag menar, alltså stora utrustningar med maffiga vapen ! , lite som WoW:s system att ju högre level desto maffigare saker (oftast)

tack!

Lineage 2. Finns mycket helt okej gratisservrar. Men vill du rustningen ska vara cool istället för en metalbikini spela en male-char

Kan även säga att aion kan vara något för dig, även om jag själv föredrar lineage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in