Jag letar efter ett spel
Det är ett gratis onlinespel som går ut på att man åker ner för en brant issluttning med sin lilla tjocka pingvin och ska landa på olika plattformar för att få så mycket poäng som möjligt... man spelar mot andra online. Jag har sökt runt på internet på både penguin jump och flying penguin.. har dock inte fått fram något vettigt resultat!
Senaste gången jag spelade spelet var tidigt 2008.
Är det någon som känner igen detta??
Söker ett gammalt 2d spel som jag spelade för säkert 8 år sedan på en handkonsol tror den kallades lynx. Vad min far minns så hette spelet crystal palace eller något liknande, i spelet var man en robot som åkte omkring i en labrint och man gjorde bland annat slut på bruna, vit-rödspräckliga, olje-monster.
Någon som känner igen och vet vad spelet verkligen hette och om man kan hitta det online?
Läste tråden och tyckte Cystel Mines lät som något jag har spelat. Det ser visst också ut som det jag har spelat. Det är i stort sett i kopia på Crystal Mines.
Ska se om jag hittar det. Morfar har det, vet jag. Jag kan har det liggande.
Jag söker en hemsida där du spelar för att tjäna points och med dessa points kan du köpa priser med. Denna process är väldigt lik Lockerz, men istället så spelar man och om jag kommer ihåg rätt förrekommer det reklam. Denna hemsida såg jag för några år sedan och just då fungerade det bara i USA/Kanade.
Här har ni mer information om hemsidan om ni förstår vad jag menar: https://www.flashback.org/p22626419#p22626419
Har precis köpt ett xbox 360 och fick då spelet Scene it på köpet (med fyra "svarkontroller"). Typ som buzz fast med filmfrågor. Kul tänkte jag. Visade sig vara tråkigt så in i helvete. Finns det något liknande spel att köpa till 360 så man kan ha någon användning av svarskontrollerna?
Du läste nog inte ordentligt!! det är ett onlinespel som du gratis laddar ner till din dator där du tävlar mot andra om att får högst poäng! plus att det är i 3D!!
jag söker ett RPG eller MMORPG spel som har ett snygga utrustningar Ta och titta på cabal online så förstår nu ungefär vad jag menar, alltså stora utrustningar med maffiga vapen ! , lite som WoW:s system att ju högre level desto maffigare saker (oftast)
tack!
Lineage 2. Finns mycket helt okej gratisservrar. Men vill du rustningen ska vara cool istället för en metalbikini spela en male-char
Kan även säga att aion kan vara något för dig, även om jag själv föredrar lineage.