Min dator havererade precis, så medans jag väntar på att få den tillbaka så sitter jag på en laptop, som inte direkt är någon höjdardator. 1GB Ram och någon skumt integrerat grafikkort som lagom klarar av Wow. Någon som har några tips på spel, singleplayer helst, som man inte tröttnar på särskilt fort som jag kan spela den här veckan?
Söker ett rymdspel. 2D view ovanifrån. Planeter som drar skepp till sig, sedan fick man bättre och bättre skepp när man utförde uppdrag. RPG kan man väl kalla det.
Söker gratis racingspel. Helst inte levelbaserat eller med item shop som ger de som betalar övermäktiga bilar. Gärna så balanserat som möjligt för alla.
Söker gratis racingspel. Helst inte levelbaserat eller med item shop som ger de som betalar övermäktiga bilar. Gärna så balanserat som möjligt för alla.
Trackmania (Syftar på Nations då och inte United)?
Trackmania (Syftar på Nations då och inte United)?
Tack för tipset, men hade gärna spelat något lite mer "realistiskt". Vanliga vägar utan ramper och svåra hinder om du förstår vad jag menar. Grafiken är inte viktig, bara spelet är kul.
Söker ett rymdspel. 2D view ovanifrån. Planeter som drar skepp till sig, sedan fick man bättre och bättre skepp när man utförde uppdrag. RPG kan man väl kalla det.
Söker ett spel som handlar om aktier och som simulerar en virtuell marknad liksom så man slipper vänta varje dag på aktiers utveckling. De enda jag hittat på google är sådana där man använder virtuella pengar på den riktiga aktiekursen men är sugen på ett spel där jag kan spelar ett år på en timme liksom. Någon som har några idéer?