2010-01-15, 14:22
Medlem
Whisbys avatar
tackar, det var jazz jackrabbit
Citera
2010-01-15, 17:03
Medlem
ekmannens avatar
Söker ett pirates of the carrabien spel. Det var väldigt länge sen jag spelade det. Det är inte det som kom för nåt år sen utan ännu gamlare. Hoppas någon vet vad det heter exakt
edit: hittade de, hette Sid Meier's Pirates.
Senast redigerad av ekmannen 2010-01-15 kl. 17:09.
Citera
2010-01-15, 17:55
Medlem
Dohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Söker ett pirates of the carrabien spel. Det var väldigt länge sen jag spelade det. Det är inte det som kom för nåt år sen utan ännu gamlare. Hoppas någon vet vad det heter exakt
edit: hittade de, hette Sid Meier's Pirates.

kanske finns här

http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean_video_games
Citera
2010-01-15, 20:10
Medlem
Osts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Inte Time Gate eller Alone in the Dark 3?

Njae, äldre spel än så... Temat är mer medieval.

/Ost
Citera
2010-01-15, 21:35
Medlem
Dogbites avatar
Vad heter spelet som handlar om en rödhårig liten pojk vid namn andy, som har en hund? Han blir utslängd från skolan och vill kika lite på solförmörkelsen. När skuggan kommer över dem så tas han upp till en annan värld och får slåss mot skuggor!

Detta är ett 2-d spel som jag letat efter i åratal. spelade när jag var liten så det är cpgammalt!

Citera
2010-01-15, 22:00
Medlem
Ministorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogbite
Vad heter spelet som handlar om en rödhårig liten pojk vid namn andy, som har en hund? Han blir utslängd från skolan och vill kika lite på solförmörkelsen. När skuggan kommer över dem så tas han upp till en annan värld och får slåss mot skuggor!

Detta är ett 2-d spel som jag letat efter i åratal. spelade när jag var liten så det är cpgammalt!

Heart of Darkness.
Citera
2010-01-15, 23:07
Medlem
Kazjurols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ministorum
Heart of Darkness.

Kommer ihåg att man fick en demo-cd med det i flingpaketen förr
Citera
2010-01-16, 10:42
Medlem
Hej Allihop. Jag söker efter ett spel jag spelat förut men som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Spelet utspelar sig under andra världskriget. Man styr både båtar och flygplan. Ett uppdrag är man i pearl harbour när attacken kommer. Ett annat ska man med ett flygplan fotografera tyska trupper i nordafrika. är väl princip det jag kommer ihåg av de.
Har för mig att det heter nåt med battle nånting. Spelet är gjort nån gång under perioden 2003-2007 (gissar jag)
Snälla Hjälp Mig
Citera
2010-01-16, 12:35
Medlem
Daanroofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin8686
Hej Allihop. Jag söker efter ett spel jag spelat förut men som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Spelet utspelar sig under andra världskriget. Man styr både båtar och flygplan. Ett uppdrag är man i pearl harbour när attacken kommer. Ett annat ska man med ett flygplan fotografera tyska trupper i nordafrika. är väl princip det jag kommer ihåg av de.
Har för mig att det heter nåt med battle nånting. Spelet är gjort nån gång under perioden 2003-2007 (gissar jag)
Snälla Hjälp Mig
Jag gör nu en vild gissning då jag inte själv spelat det förut men kan det tänkas vara något spel i medal of honor-serien?
Citera
2010-01-16, 13:03
Bannlyst
Jag söker ett spel som är likt Manhunt eller GTA San Andreas och IV. Eller annat "tortyr spel" som Postal2
Citera
2010-01-16, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daanroof
Jag gör nu en vild gissning då jag inte själv spelat det förut men kan det tänkas vara något spel i medal of honor-serien?

Är inte ett sånt spel. Man är enbart i ett flygplan eller så styr man båtar. Är en blandning mellan strategi och first person. Mitt i uppdragen så kan man skifta mellan olika fordon etc.
Citera
2010-01-16, 13:22
Medlem
Nu kom jag på det!!!!
Tack alla ni som kommit med förslag. (även om det inte var rätt) Battlestations Midway heter det. Kan jag varmt rekomendera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in