2012-05-01, 08:59
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokypok
fanns ett gammalt "riddarspel" som man dödade skelett i, spelade det på kanske 2002. kommer bara ihåg att jag var i något mörkt slott,grotta o som sagt dödade skelett, kommer inte ihåg om det var ett köpe spel eller f2p, tack på förhand!

Hm...lite mer info hade varit bra
Är det förstaperson, tredjeperson, isometriskt?
Var det aktuellt 2002, eller var det redan då "gammalt"?
Citera
2012-05-01, 15:32
Medlem
smokypoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Hm...lite mer info hade varit bra
Är det förstaperson, tredjeperson, isometriskt?
Var det aktuellt 2002, eller var det redan då "gammalt"?
har verkligen inget minne av det! men har för mig att det var tredjeperson men kan kunde skifta som i TES, kan ha varit ett äldre spel men har för mig att jag spelade det när jag var 12 bast någonting! spelades på windows 98 eller XP!
Citera
2012-05-01, 15:54
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
fanns ett gammalt "riddarspel" som man dödade skelett i, spelade det på kanske 2002. kommer bara ihåg att jag var i något mörkt slott,grotta o som sagt dödade skelett, kommer inte ihåg om det var ett köpe spel eller f2p, tack på förhand!
Icewind Dale ?

Bild: http://gfx.gexe.pl/gallery/343/03204.jpg
Citera
2012-05-01, 15:56
Medlem
För många år sedan spelade jag ett spel, vad jag minns är att det är ett slags strategi spel, och att man hämtade resurcer med någon liknande dumpers eller vad man kan kalla dom!

Minns att det var sjukt kul att spela men inte jätte mycket mer, tror det var typ kristaler man hämtade för att kunna bygga nya byggnader etc..

Hoppas någon fattar :/
Citera
2012-05-01, 16:57
Medlem
Forzos avatar
Citat:

Die by the sword kanske?
Citera
2012-05-01, 22:07
Medlem
smokypoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Die by the sword kanske?
kanske kan vara det, hade dock för mig att det var lite bättre grafik, men ska spela igenom spelet o hoppas på nostalgi trippar ! tack
Citera
2012-05-02, 00:18
Medlem
majorapas avatar
Citat:

Severance: Blade of Darkness?
Citera
2012-05-02, 00:34
Medlem
Skulle behöva namnet på detta spel ^^!!!

Det är ett halv gammalt xbox 360 spel där det fanns ca 4a olika klasser.

Du spelade som en soldat i "Asgard" den gammle vikinga världen och Odin och alla var me.
Det är ett hack N slash typ av spel och du kunde hitta saker för att bygga din egen rustning, vapen ect ect. Loke var den dumma som vanligt och i MITTEN av hela "main basen" så fanns där ett mega stort träd.

Någon som kan namnet på spelet? den gnager mig som in i!!!!!

Tack för all hjälp på förhand!
Citera
2012-05-02, 00:36
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacktrollblad
Skulle behöva namnet på detta spel ^^!!!

Det är ett halv gammalt xbox 360 spel där det fanns ca 4a olika klasser.

Du spelade som en soldat i "Asgard" den gammle vikinga världen och Odin och alla var me.
Det är ett hack N slash typ av spel och du kunde hitta saker för att bygga din egen rustning, vapen ect ect. Loke var den dumma som vanligt och i MITTEN av hela "main basen" så fanns där ett mega stort träd.

Någon som kan namnet på spelet? den gnager mig som in i!!!!!

Tack för all hjälp på förhand!

Viking: Battle for Asgard ?
Citera
2012-05-02, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Viking: Battle for Asgard ?

Nej inte de, äldre =)
Citera
2012-05-02, 01:06
Medlem
grithors avatar
Det är inte Loki: Heroes of Mythology då? Det finns förvisso bara på Windows.
Men jag har ingen aning om vad det kan vara för annat XBOX 360 spel som handlar om Asgard och nordisk mytologi.

Hmm, kanske Too Human?
Senast redigerad av grithor 2012-05-02 kl. 01:13.
Citera
2012-05-02, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Det är inte Loki: Heroes of Mythology då? Det finns förvisso bara på Windows.
Men jag har ingen aning om vad det kan vara för annat XBOX 360 spel som handlar om Asgard och nordisk mytologi.

Hmm, kanske Too Human?

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK! Too human är det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in