2010-01-11, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiCTiM
Är sugen på ett fps spel, tänkte mig något som utspelar sig i mörka/dystra miljöer. Linjärt eller ej likaså story är inte så viktigt, bra grafik, blodigt och gärna att det ska vara svårt att hitta ammo!

Några tips?
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Half Life 2? Eller S.T.A.L.K.E.R.? DooM 3 annars.

Bha, Doom 3 har man för mycket ammo till :P
men det är inge fel att lira Doom 3, om du vill ha en bra skräck upplevelse så ska du definitivt spela Doom 3

Ta F.E.A.R. och sen när du har lirat klart F.E.A.R. lira F.E.A.R. 2!
Citera
2010-01-11, 09:36
Medlem
Jackie-jrs avatar
Citat:
Är sugen på ett fps spel, tänkte mig något som utspelar sig i mörka/dystra miljöer. Linjärt eller ej likaså story är inte så viktigt, bra grafik, blodigt och gärna att det ska vara svårt att hitta ammo!

Några tips?

Då är Blood spelet för dig.
Citera
2010-01-11, 10:55
Medlem
NiCTiMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight JR
Några tips?

men det är inge fel att lira Doom 3, om du vill ha en bra skräck upplevelse så ska du definitivt spela Doom 3

Det tråkiga är att i varken DOOM 3 eller F.E.A.R. går att lira i widescreen format, får svarta partier vid sidan =/
Citera
2010-01-11, 13:03
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight JR
Några tips?

Förvisso. Resident Evil 5 tyckte jag att man alltid hade brist på ammo. Vilket är surt, jag vill panga som fan! :P
Citera
2010-01-11, 13:15
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:

Några tips?

Kolla in Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, kanske kan vara något.
Citera
2010-01-11, 14:07
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Det tråkiga är att i varken DOOM 3 eller F.E.A.R. går att lira i widescreen format, får svarta partier vid sidan =/

Nosferatu?

De svarta partierna kan du få bort genom att pilla i inställningarna på nVidia control panel (Går säkert om du har ATI också). Visst blir bilden lite utdragen men jag tycker knappt att det märks.
Citera
2010-01-11, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bett
Dragon Age Origins kanske?

Har redan kört det men jag hittade ett nytt spel vid namn Divinity II ego draconis som var kul rekomderas att testa
Citera
2010-01-11, 15:39
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris_
Hmm... kommer ihåg att jag lirade ett spel hela tiden förut. Kan det ha varit till PS eller N64? Jag kommer iaf ihåg att man var ett monster eller en stor apa eller något som gick i en 2D-stad och kunde klättra upp på byggnaderna och slå sönder de osv. Side-scroller typ. Någon som har en aning?

Jag minns att det var ett sånt spel till N64 jag spelade skit mycket. men fan står helt stilla i huvudet nu.
Citera
2010-01-11, 15:50
Medlem
codRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vim_mortis
Jag minns att det var ett sånt spel till N64 jag spelade skit mycket. men fan står helt stilla i huvudet nu.

Rampage 64 ?
Citera
2010-01-11, 20:51
Medlem
Balduurs avatar
Beetle Platform Spel

För cirka 10 år sen så hade jag ett spel på datorn där man med musen styrde en silvrig då ny vw beatle genom olika banor i både rymd och strand miljö. Det var ett platforms spel då man skulle komma i mål genom att flytta olika objekt osv. Skulle gärna vilja veta vad spelet hette då jag har helt glömt bort det själv och hittar inget på nätet.

Tack på förhand // Balduur
Citera
2010-01-12, 14:59
Medlem
Ender.Ws avatar
Jag söker ett spel som jag spelade i slutet av 90 talet. Ett gratis litet skojigt spel som fans både till Pc & Mac.

Det gick ut på att man skulle flytta en prick i ett rutnät, dock fick man bara x antal flyttningar på sig.

Kommer inte alls ihåg vad det hette. Nån som har nån förslag?
Senast redigerad av Ender.W 2010-01-12 kl. 15:02.
Citera
2010-01-12, 16:28
Medlem
Racerbyces avatar
Söker namnet på två spel jag spelat på Xbox 360.

Det ena spelet styr man en "gummigubbe" eller trasdocka som skjuts iväg med en kanon och gör alla möjliga konstnärliga tricks i luften och kraschlandar mot en vägg, byggnadsställningar eller andra föremål.

I det andra spelet styr man en bil och ska orsaka så stora krascher och explosioner som möjligt, tror man till och med kunde spränga en bomb för största möjliga effekt. Ju fler bilar man kraschar desto högre poäng får man om jag minns rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in