2009-12-23, 18:09
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbajern
Tips på något man kan spela under jul? Vill ha något som man lätt kommer in i men som man kan spela hur länge som helst.

Mount & Blade är ett riktigt kul indiespel som man rätt lätt kommer in i. Sen är det riktigt långt, finns massvis av moddar.

www.taleworlds.com/

Det är riktigt mysigt!
Citera
2009-12-23, 21:13
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murkaz
Hejsan,

................................

PS hoppas någon orkar läsa wall of text DS

Det känns liite bekant, ska klura på det.
Citera
2009-12-23, 22:06
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eurythmech
Jag måste väl ha missat något. Kan inte tänka mig hur det skulle kunna vara kul.
det finns väl inget roligare i spelväg än diablo på battle.net?
Citera
2009-12-23, 23:25
Medlem
murkazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Det känns liite bekant, ska klura på det.

Har kommit på det, Dark Secrets of Africa
Citera
2009-12-24, 09:54
Medlem
Jag letar efter ett spel som är final fantasy liknande. Helst till xbox 360 men även till dator funkar om det är ett lite äldre spel då datorn inte är så bra. tack i förhand
Citera
2009-12-24, 09:59
Medlem
Letar efter ett rpg med Oblivions frihet blandat med baldurs gate/Arcanum liknande icke-linjärhet, finns det ens något? Helst lite modernare.
Citera
2009-12-24, 10:35
Medlem
killspreems avatar
Jag söker spel som är som Slaget om Midgård,Bf2,Cod4 och Cod6 samt skräck spel som Doom3!
Citera
2009-12-24, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killspreem
Jag söker spel som är som Slaget om Midgård,Bf2,Cod4 och Cod6 samt skräck spel som Doom3!
Finns ju mängder med liknande spel, Slaget om midgård? Gillar du medeltid, ta en titt på alla Strongholdspel. Liknande doom 3 har vi, alien v predator 1-2, system shock 2.
Citera
2009-12-24, 12:02
Medlem
miyagiUNDER_s avatar
Någon som har tips om ett bra spel i third-person till PS3? Saboteur är väl bra, lite för mycket GTA för min smak dock. Vill inte bara panga, utan kanske behöva tänka till lite då och då. Rainbow Six Vegas och Army of two är två favoriter.

Tack på förhud!
Citera
2009-12-24, 13:00
Medlem
sixpounders avatar
söker ett stratigespel som har några år på nacken, där man, kunde växla till tredjeperson genom att trycka på nångon knapp. man kunde ex spela som ceasar när man var romare.
Citera
2009-12-24, 13:18
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
söker ett stratigespel som har några år på nacken, där man, kunde växla till tredjeperson genom att trycka på nångon knapp. man kunde ex spela som ceasar när man var romare.

Det här kommer jag ihåg, fast jag kommer inte ihåg vad det heter, tyvärr.
Tror att man fick med det som demo i en gammal PC-Gamer.
Man kunde spela som egypt och Kleopatra också, om jag inte minns helt fel?
Citera
2009-12-24, 21:08
Medlem
killspreems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Finns ju mängder med liknande spel, Slaget om midgård? Gillar du medeltid, ta en titt på alla Strongholdspel. Liknande doom 3 har vi, alien v predator 1-2, system shock 2.

Stronghold chrusader? körde ettan men dock försvann så vill beställa 2:an för 98 spänn med frakt men mina föräldrar e juh lite konstiga så får inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in