2008-05-16, 21:15
Medlem
nylndrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Kanske detta du tänker på?

http://www.gamespot.com/pc/action/southpark/index.html

Finns ett gokartspel med South Park-tema också vill jag minnas.

Tror det var det spelet! Tackar!
Citera
2008-05-16, 22:07
Medlem
Knipexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilspawn
Finns hur många gamla goda klassiker som helst, du kan testa Silver, Dungeon Siege, Darkstone (En Diablo kopia med riktigt mysig grafik, rekommenderar) Might and Magic serien. Där har du lite att bita i
Tack så mycket håller på att tanka hem diablo2, ska även prova någåt annat du nämnde
Citera
2008-05-17, 13:05
Medlem
Diktaturs avatar
Sitter och spelar Secret Files: Tunguska nu och känner att det börjar dra sig mot slutet. Letar efter ett liknande fast mer skräck helt enkelt, mer jävelskap och terror. Ser helst att man klickar sig fram och inte riktigt i stil som Penumbra.
Citera
2008-05-17, 13:11
Medlem
blottartomtens avatar
Söker ett spel till SNES, man kunde välja mellan två gubbar, varav en var stor som fan hade på sig typ röd/orangea rörmokarkläder (nej inte mario). Man gick runt i tunnelbanestationer, tunnelbanor, gator osv och slogs... man kunde plocka upp saker från marken tex kofot, kniv osvosv
någon som vet?
Citera
2008-05-17, 13:28
Medlem
blottartomtens avatar
hittade... Final Fight heter det om någon är intresserad
Citera
2008-05-17, 13:41
Medlem
#1 Pyrotechnicss avatar
Ett FPS spel, man är en polis(tror jag) och man skjuter folk som har rånat en juvelerar butik. Man kan inte inte gå med gubben, utan bara sikta och skjuta.
Efter varje bana finns det en boss som ska dödas, den första är en mycket stark man som kastar grejjer på en, tror man är på en byggarbetsplats.
I en annan bana är man på en båt och bossen på den banan är några typer som kan flyga...

Nån som vet vilket spel jag snackar om?
Citera
2008-05-17, 16:27
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #1 Pyrotechnics
Ett FPS spel, man är en polis(tror jag) och man skjuter folk som har rånat en juvelerar butik. Man kan inte inte gå med gubben, utan bara sikta och skjuta.
Efter varje bana finns det en boss som ska dödas, den första är en mycket stark man som kastar grejjer på en, tror man är på en byggarbetsplats.
I en annan bana är man på en båt och bossen på den banan är några typer som kan flyga...

Nån som vet vilket spel jag snackar om?

Låter som Virtua Cop 2.
Citera
2008-05-17, 19:33
Medlem
Jans0ns avatar
Vet inte om man kan söka efter ospecificerade spel här, men jag känner mig våghalsig idag!

Vilket är det i dagsläget bästa strategispelet, i single player?
Citera
2008-05-17, 19:54
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Vet inte om man kan söka efter ospecificerade spel här, men jag känner mig våghalsig idag!

Hmm, Grafikmässigt och mycket att leka med - World in conflict

som sagt, man vet inte vad som är bäst, alla har olika smak
Citera
2008-05-17, 20:00
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:

Strategi, jag lägger min röst på Hearts of Iron 2 helt klart. Victoria: An Empire Under the Sun är inte heller dumt - om än lite knepigare än Hoi2. Grafikmässigt är det väl inte helt och hållet hållbart kanske, men strategi utlovas
Citera
2008-05-18, 00:02
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur
Strategi, jag lägger min röst på Hearts of Iron 2 helt klart. Victoria: An Empire Under the Sun är inte heller dumt - om än lite knepigare än Hoi2. Grafikmässigt är det väl inte helt och hållet hållbart kanske, men strategi utlovas

Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen
Hmm, Grafikmässigt och mycket att leka med - World in conflict

som sagt, man vet inte vad som är bäst, alla har olika smak

Okej, ska titta upp alla tre. Senaste Strategispelet jag spelade var nog Medieval 2 har jag för mig.

Aldrig varit jätteförtjust i command and conquer, men jag har för mig att jag har sett någon ny titel i serien uppe på diverse trackers.
Citera
2008-05-18, 00:06
Medlem
Tebos avatar
Citat:

Civ 4, Sins of a Solar Empire och Fantasy Wars är de spelen jag haft mest kul med de senast månaderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in