2009-12-13, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burek
Undrar om det finns några nya strategispel ute? Finns det kanske någon hemsida där man kan läsa nyheter?
Ja, Empire Total War är ett klipp, och om du tänker på spelnyheter så är FZ och IGN bra.
Citera
2009-12-13, 20:10
Medlem
Jag söker någon typ av strategispel där man kan styra större arméer och kriga rejält. Spelet bör vara ganska lätt spelat och roligt, helst lite äldre (början av 00) eller ha låga system krav.

Någon som vet något?
Citera
2009-12-13, 20:29
Medlem
Bureks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Ja, Empire Total War är ett klipp, och om du tänker på spelnyheter så är FZ och IGN bra.

Man tackar !
Citera
2009-12-13, 22:05
Medlem
darws avatar
Letar lite efter webbläsespel t.ex mafia wars och liknande som man kan göra när man har det tråkigt, helt inget spel som man måste betala massvis för att klara av det.
Citera
2009-12-13, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darw
Letar lite efter webbläsespel t.ex mafia wars och liknande som man kan göra när man har det tråkigt, helt inget spel som man måste betala massvis för att klara av det.

www.imperiaonline.org spelade jag massor för flera år sen. vet dock inte hur bra de e nu
Citera
2009-12-14, 02:08
Medlem
Citat:
Supreme Commander?

Kollade upp Supreme Commander på GameSpot, det var inte det. Men i "Games you may like" listan fanns Sins of a Solar Empire vilket var spelet i fråga! Tack!
Citera
2009-12-14, 11:31
Medlem
skoltiden

vi spelade alltid ett spel i skolan på nätet, där man va på en stor bana där man skulle gräva sig runt och döda sina motståndare med olika sorters vapen, typ liknande worms fast en gammal version och där det är lite blodigare =)
ngn som vet????
Citera
2009-12-14, 14:13
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marqus87
vi spelade alltid ett spel i skolan på nätet, där man va på en stor bana där man skulle gräva sig runt och döda sina motståndare med olika sorters vapen, typ liknande worms fast en gammal version och där det är lite blodigare =)
ngn som vet????
Liero kanske?
Citera
2009-12-14, 14:53
Bannlyst
Jag är söker efter speltips.

Gärna ett FPS där man bara springer runt och skjuter på en massa gubbar, för PC.
Helst så skall det vara relativt nytt också.

Och Wolfenstein, Counter Strike, Call of Duty behöver inte tipsas om.
Citera
2009-12-14, 15:06
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Jag är söker efter speltips.

Gärna ett FPS där man bara springer runt och skjuter på en massa gubbar, för PC.
Helst så skall det vara relativt nytt också.

Och Wolfenstein, Counter Strike, Call of Duty behöver inte tipsas om.
Unreal Tournament III, Team Fortress 2, Left for Dead 2 osv.
Citera
2009-12-14, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Unreal Tournament III, Team Fortress 2, Left for Dead 2 osv.
Unreal tycker jag är hyfsat kul, det kan bli ett spel att titta närmare på, om det är SP med då såklart.

Och TF2 & L4D2 har jag spelat och dem funkar också, men de är inga SP spel riktigt.
Citera
2009-12-14, 16:37
Medlem
Dexxys avatar
Min dator havererade precis, så medans jag väntar på att få den tillbaka så sitter jag på en laptop, som inte direkt är någon höjdardator. 1GB Ram och någon skumt integrerat grafikkort som lagom klarar av Wow. Någon som har några tips på spel, singleplayer helst, som man inte tröttnar på särskilt fort som jag kan spela den här veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in