Jag säker ett dataspel jag hade på diskett som liten.
De påminner om pacman men man är en liten gubbe som börjar på en svart ruta sen springer man igenom stenar och då kommer monster in i "gångarna" som man gjort och då måste man få lådor att falla på dom. Extremt dålig förklaring men vet inte hur jag ska beskriva det bättre. Har en liten ide om att spelet heter något med rock.... Väldigt tacksam för tips!
Spelade för något år sedan ett spel där man skulle hitta olika saker på skärmen inom en viss tid. Det var t.ex. på ett museum, i ett växthus eller vid ett gatustånd.
Any ideas?
Jag vet vilket du menar. Jag har själv spelat det på en spelsida som heter www.king.com där var spelet benämnt som "World Adventures" men jag vet inte om det är orginaltiteln
Söker ett tidigt PS2-spel där det utspelade sig i olika köpcenter, och har för mig att man kunde välja flera olika karaktärer. Men dealen var väl att man skulle göra uppdrag i de köpcentret man var i, t.ex. döda någon nisse på tid, eller så kunde man bara springa runt och mörda varje person om man kände för det.
Jag söker ett dator spel jag spelade för ca 6-7 år sedan. Ett plattforms spel, har för mig man var en kanin, man letade iallafall efter små monster som man skulle samla på sig under banan som sedan följde efter en som en svans (om jag minns rätt) fram till banan var slut.
Söker ett tidigt PS2-spel där det utspelade sig i olika köpcenter, och har för mig att man kunde välja flera olika karaktärer. Men dealen var väl att man skulle göra uppdrag i de köpcentret man var i, t.ex. döda någon nisse på tid, eller så kunde man bara springa runt och mörda varje person om man kände för det.
Någon idé på vilket spel de kan vara?
Fan jag vet nog precis vilket spel du menar, det släpptes innan första GTA och det var lite "gangsta" stuk på spelet?
Någon idé på vilket spel de kan vara?
Det var inte State Of Emergency?
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Fan jag vet nog precis vilket spel du menar, det släpptes innan första GTA och det var lite "gangsta" stuk på spelet?
Inte så troligt. GTA släpptes 1997 och Playstation 2 kom kom år 2000.
Jag söker ett dator spel jag spelade för ca 6-7 år sedan. Ett plattforms spel, har för mig man var en kanin, man letade iallafall efter små monster som man skulle samla på sig under banan som sedan följde efter en som en svans (om jag minns rätt) fram till banan var slut.
Någon som känner igen?
Om det var papegojor så är det nog, mest troligt, Jazz Jackrabit du tänker på!