2009-12-12, 18:32
Medlem
Nadines avatar
Man är typ en räv, rätt gulligt spel. Man springer igenom en skog och hoppar över hål o sånt. Tror det är på playstation. NågoN??
Citera
2009-12-12, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nadine
Man är typ en räv, rätt gulligt spel. Man springer igenom en skog och hoppar över hål o sånt. Tror det är på playstation. NågoN??
Crash Bandicoot?
Citera
2009-12-12, 18:58
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur
En aning sent men kolla upp Victoria: An Empire Under the Sun.

Förövrigt letar jag ett skönt RTS som inte kräver allt för mycket micro. Är inte särskilt intresserad av WC3 eller AoE. I övrigt är jag beredd att ge mig in i matchen. Cossacks och dess avarter vill jag minnas som riktigt härliga tillsammans med VK1-spelet The Entente! Om någon vet var man kan hitta sistnämnda så blir det en fin guldstjärna i kanten.

spelbutiken.se säljer The Entente - World War 1 Battlefields för 89kr inkl frakt.
Citera
2009-12-12, 19:07
Medlem
Nadines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Crash Bandicoot?

åh TACK!!
Citera
2009-12-12, 23:04
Medlem
söker nått skönt motorcross spel. inte sånt man hoppar runt lite o trixar för att få poäng. utan man ska tävla mot andra, kunna trixa under tävlingen är bara ett plus. inte intresserad av motorsporter, men alltid älskat lira motorcross spel
Citera
2009-12-13, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii
söker nått skönt motorcross spel. inte sånt man hoppar runt lite o trixar för att få poäng. utan man ska tävla mot andra, kunna trixa under tävlingen är bara ett plus. inte intresserad av motorsporter, men alltid älskat lira motorcross spel

motorcross madness är ju en gammal goding =D
Citera
2009-12-13, 01:56
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryoan
motorcross madness är ju en gammal goding =D

Ja riktigt roligt spel, håller fortfarande idag.
Det spelet har alltifrån freestyle trixa för poäng till racing på arenor.
Citera
2009-12-13, 02:53
Medlem
NoobByNatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur
En aning sent men kolla upp Victoria: An Empire Under the Sun.

Förövrigt letar jag ett skönt RTS som inte kräver allt för mycket micro. Är inte särskilt intresserad av WC3 eller AoE. I övrigt är jag beredd att ge mig in i matchen. Cossacks och dess avarter vill jag minnas som riktigt härliga tillsammans med VK1-spelet The Entente! Om någon vet var man kan hitta sistnämnda så blir det en fin guldstjärna i kanten.

Upskattar att du svarar. Victoria har jag under en längre tid spelar, men det verkar inte finnas fler liknande spel.
Citera
2009-12-13, 04:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vim_mortis
Ja riktigt roligt spel, håller fortfarande idag.
Det spelet har alltifrån freestyle trixa för poäng till racing på arenor.
Sen finns MX vs ATV också, eller bara MTX.
Citera
2009-12-13, 13:48
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vim_mortis
spelbutiken.se säljer The Entente - World War 1 Battlefields för 89kr inkl frakt.

Se på fan, och jag som letat! Den tar vi, sa polisen .

Citat:
Ursprungligen postat av NoobByNature
Upskattar att du svarar. Victoria har jag under en längre tid spelar, men det verkar inte finnas fler liknande spel.

Då blev det lite knivigare, Vicky 2 är på ingång men det lär dröja innan det står sig. Det enda andra alternativet som kommer i närheten borde vara något transportföretagssimulator, tycoonspel med tåginriktning få du nog nöja dig med är jag rädd.
Citera
2009-12-13, 14:55
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bett
Nån typ av rymd strategi som är rätt nytt, 1-2 år gammalt, fick skitbra betyg. Tankade hem det, men spelade aldrig, sen formaterade jag och glömde bort det.

Förslag?

Spore?
Citera
2009-12-13, 17:47
Medlem
Bureks avatar
Undrar om det finns några nya strategispel ute? Finns det kanske någon hemsida där man kan läsa nyheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in