2008-04-27, 16:19
Medlem
ripst3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Jeanne D'Arc till PSP kom ut för drygt ett år sedan.. men kanske inte det du menar?

Det är det inte, då jag vet att spelet var till PC. Glömde kanske nämna det.

// Ripst3R
Citera
2008-04-27, 18:45
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ripst3r
Det är det inte, då jag vet att spelet var till PC. Glömde kanske nämna det.

// Ripst3R

Wars and warriors: Joan of Arc?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wars_and_Warriors:_Joan_of_Arc
Citera
2008-04-27, 19:58
Medlem
NormaJeans avatar
Vampyrspel sökes

Har blivit lite av en spelintresserad på senaste tiden : Någon som kan rekommendera något bra spel om psyk och mentalsjukhus eller vampyrspel? Helst snygga också
Citera
2008-04-27, 20:21
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Har blivit lite av en spelintresserad på senaste tiden : Någon som kan rekommendera något bra spel om psyk och mentalsjukhus eller vampyrspel? Helst snygga också

Vampire: The masquerade: Bloodlines. Rollspel där du spelar vampyr, riktigt bra spel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire:_The_Masquerade:_Bloodlines
Citera
2008-04-27, 23:08
Medlem
Arrogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ripst3r
Söker efter ett spel från troligtvis runt 2002. Det är ett strategi spel som utspelade sig på 1400-talet och man följer då Jeanne D´arc framfart...

Jag minns att man på vissa uppdrag bara spelade som Jeanne D´arc och att på vissa banor skulle man bara försvara sin borg man hade byggt upp...

Hoopas att ngn vet vilket spel detta är för jag skulle gärna vilja testa det igen

Det är inte Age of Empires 2 du tänker på? Finns en hel kampanj som baseras på Jeanne D'arc!
Citera
2008-04-27, 23:09
Medlem
ripst3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Wars and warriors: Joan of Arc?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wars_and_Warriors:_Joan_of_Arc

Tyvärr så är det inte detta spel heller... har funderat mer över när det kom ut, och spelet kom ut innan oktober 2003 kan jag definitivt säga. Sedan så borde spelet vara mer settlers/stronghold liknande än det där spelet.

// Ripst3R
Citera
2008-04-27, 23:21
Medlem
ripst3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrogant
Det är inte Age of Empires 2 du tänker på? Finns en hel kampanj som baseras på Jeanne D'arc!

Det kan va det spelet... skall nog tanka hem och testa....

// Ripst3R
Citera
2008-04-28, 01:11
Medlem
Seriouskais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean

Silent Hill serien är det närmsta psyk och vita rockar sjukhus jag kan komma på.

Har något långt som fan bak i huvet me, ska försöka komma ihåg, återkommer ifall jag finner vad jag söker!
Citera
2008-04-28, 20:04
Medlem
ShmotZs avatar
Letar ett spel som är typ som Fotboll manager, eller liknande något inte med Fotboll att göra! antingen något man kan ladda ner eller bara något som går att spela över internet som handlar om att köpa, träna och fixa osv, t ex att man är manager till något! Inte

Cs-manager, Managerzone, eller något med fotboll att göra
Citera
2008-04-29, 20:55
Medlem
Emokaninens avatar
Söker 2 relativt gamla spel.. Ett av dom var ett krigsspel , sett uppifrån , som i dom gamla Gta , har för mig att Edvard Greigs Bergakungens sal vad med i det.. man kunde välja 4 eller 5 olika fordon , Helikopter , Apc , Bandvagn , Jeep och flygplan , inte helt säker.. man kunde ha sönder husen som fans på banorna , som sagt , kommer inte ihåg så mycket , var väldigt ung när jag spela det :P

Det andra spelet hette BLA eller nått , inte helt säker , man var en gubbe med typ en blå kimono eller nått dyl. Det var i 3d , man kunde köra gocart nån gång i början av spelet. Genren var typ.. Pussel/äventyr/halvaction

Tacksam för svar om nån har nån endaste aning om vad jag dillar om
Citera
2008-04-30, 00:27
Medlem
devilspawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen
Söker 2 relativt gamla spel.. Ett av dom var ett krigsspel , sett uppifrån , som i dom gamla Gta , har för mig att Edvard Greigs Bergakungens sal vad med i det.. man kunde välja 4 eller 5 olika fordon , Helikopter , Apc , Bandvagn , Jeep och flygplan , inte helt säker.. man kunde ha sönder husen som fans på banorna , som sagt , kommer inte ihåg så mycket , var väldigt ung när jag spela det :P

Det andra spelet hette BLA eller nått , inte helt säker , man var en gubbe med typ en blå kimono eller nått dyl. Det var i 3d , man kunde köra gocart nån gång i början av spelet. Genren var typ.. Pussel/äventyr/halvaction

Tacksam för svar om nån har nån endaste aning om vad jag dillar om
Sistnämnda spelet du söker heter LBA (Little big Adventure) ruskigt bra spel Tror även att det är LBA 2 som man kan köra gocart i.
Citera
2008-04-30, 01:34
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilspawn
Sistnämnda spelet du söker heter LBA (Little big Adventure) ruskigt bra spel Tror även att det är LBA 2 som man kan köra gocart i.

Tack ska du ha unge , Jag har sökt efter det som satan och inte riktigt kommit på vad det heter. hade ju nästan rätt på namnet.. Du är guld värd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in