2009-10-02, 17:53
Medlem
Kristofferssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Dad'n'me?

http://www.newgrounds.com/portal/view/254456

Stämmer! Tack!
Citera
2009-10-02, 18:49
Medlem
hawkbats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Provat svea rike 2?
Ja, både ettan och tvåan, men de var lite väl enkla.
Citera
2009-10-02, 20:34
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Yo. Finns det något skräckspel till xbox 360, eller PC som är liknande condemned fast man slåss mot spöken och inte crackheads. Fast helst utan att slåss alls, utan bara att driva omkring och leta ledtrådar eller liknande..

Svaret på dina böner heter Project Zero 2(EU)/Fatal Frame 2(US) till gamla Xbox. Läskigt som fan.

Citat:
Ursprungligen postat av Matte-fraga
Hej! Letar som en tok efter en onlineversion av Achtung, die kurve! Det ska heta IPCurve om jag förstått det rätt, har googlat sönder men varje nedladdningssida jag stöter på ger mig bara error! Snälla säg att någon vet vart jag kan få tag i detta underbara spel!

Tack på förhand

Men för i helvete människa. http://lmgtfy.com/?q=ipcurve
första resultatet.
Citera
2009-10-02, 21:02
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte-fraga
Hej! Letar som en tok efter en onlineversion av Achtung, die kurve! Det ska heta IPCurve om jag förstått det rätt, har googlat sönder men varje nedladdningssida jag stöter på ger mig bara error! Snälla säg att någon vet vart jag kan få tag i detta underbara spel!

Tack på förhand
Kolla min signatur, USB of Epic Mini Games så har du den där nerpackad i en .RAR fil. Annars om du kollar igenom tråden så ska det finnas länk där.
Citera
2009-10-02, 21:30
Medlem
Kotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawkbat
Ja, både ettan och tvåan, men de var lite väl enkla.

Samma utvecklare som gjorde Svea Rike har skapat spelet Europa Universalis III. Den största skillnaden är att alla världens länder finns med och tidsperioden är 1399 - 1821 (Med In Nomine expansionen annars 1453 - 1789). Wiki
Citera
2009-10-02, 21:55
Medlem
Ministorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotch
Samma utvecklare som gjorde Svea Rike har skapat spelet Europa Universalis III. Den största skillnaden är att alla världens länder finns med och tidsperioden är 1399 - 1821 (Med In Nomine expansionen annars 1453 - 1789). Wiki
Spelet säljs på en samlingsskiva med båda expansionerna inkluderade, så att få tag på dessa är inte något problem.
Citera
2009-10-02, 22:24
Medlem
Superhjältar

Jag söker ett superhjälte-spel som är ett antal år gammalt. Man kunde bland annat göra egna superhjältar, osv. Spelet är RPG/Strategy-baserat.

Någon som vet vad spelet jag söker heter?
Citera
2009-10-02, 22:34
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredo_N
Jag söker ett superhjälte-spel som är ett antal år gammalt. Man kunde bland annat göra egna superhjältar, osv. Spelet är RPG/Strategy-baserat.

Någon som vet vad spelet jag söker heter?

Vild gissning: Freedom force?
Citera
2009-10-02, 22:48
Medlem
Tubby Steves avatar
Sniper-spel

Skulle vilja ha tips på bra sniperspel
har spelat Sniper Elite och Sniper art of vitcory
Citera
2009-10-02, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Skulle vilja ha tips på bra sniperspel
har spelat Sniper Elite och Sniper art of vitcory
Har du testat http://www.gamershell.com/pc/sniper/screenshots.html ?
Försvisso har man andra vapen som man ser på screenshots,
Citera
2009-10-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladia
Jagged Alliance.

nja lite för mycket annat också..."hyra mercs osv" vill ha mer ren fight men men några filmer imellan eller nått
Citera
2009-10-03, 00:22
Medlem
Tja, jag har nog en helt värdelös förfrågan. Men det handlar om ett spel som kan va varit mellan 99-2002? är inte säker men man är typ en lergubbe som hoppar på moln. lite då och då är de ganska snygga filmer i den. Kommer inte ihåg mera. Förutom massa flummig musik

Om någon kanske har en aning så svara gärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in