2011-07-28, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjau123
Låter ju väldigt mycket som Shadowgate till nintendo ser det här bekant ut?
http://www.youtube.com/watch?v=MK1Ymh1F3nc&feature=related

komplett med ostigaste deathsen någonsin och vedervärdigt irriterande soundtrack. Älskar't
Citera
2011-07-28, 01:47
Medlem
Lieutenants avatar
Söker efter spel där man kan köra Co-op igenom lan på PS3, kategori spelar ingen roll.
Citera
2011-07-28, 12:10
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjau123
Låter ju väldigt mycket som Shadowgate till nintendo ser det här bekant ut?
http://www.youtube.com/watch?v=MK1Ymh1F3nc&feature=related
Yes, tack! Hade helt glömt att det var till Nintendo...
Men nu blev det klarare, och så hittade jag också Deja Vu som man hade glömt att man spelade för längesedan.
Citera
2011-07-28, 14:49
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lieutenant
Söker efter spel där man kan köra Co-op igenom lan på PS3, kategori spelar ingen roll.
Army of TWO och Army of TWO 2, dock är dom ganska dåliga. Det är third person shooters.
Citera
2011-07-28, 17:46
Bannlyst
Ett spel som jag o min polare kan lira igenom (Coop) campaign

inte:

-Left 4 Dead 2
-Diablo 2
-Borderlands
Citera
2011-07-28, 19:36
Medlem
maggotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temporaryaccount
Ett spel som jag o min polare kan lira igenom (Coop) campaign

inte:

-Left 4 Dead 2
-Diablo 2
-Borderlands
Portal 2?
Citera
2011-07-28, 19:43
Medlem
zlahards avatar
Söker rpgspel där karaktärerna får chansen att utvecklas mycket. Helst medeltida stuk och en massa ögongodis. Gillade t.ex fable 1 väldigt mycket, tvåan var en besvikelse (för grått och trist). Älskade även KOTOR spelen.

Har även spelat elder scrolls men det blev litet för mycket. Lite mer uppstyrt skulle jag vilja ha det.

Tack på förhand
Citera
2011-07-28, 21:28
Medlem
maggotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlahard
Söker rpgspel där karaktärerna får chansen att utvecklas mycket. Helst medeltida stuk och en massa ögongodis. Gillade t.ex fable 1 väldigt mycket, tvåan var en besvikelse (för grått och trist). Älskade även KOTOR spelen.

Har även spelat elder scrolls men det blev litet för mycket. Lite mer uppstyrt skulle jag vilja ha det.

Tack på förhand
Wow, det låter som om du beskriver Dragon age: Origins! Grymt spel, uppföljarna också
Citera
2011-07-28, 21:45
Medlem
Jag försöker hitta ett spel om jag spela förr men inte kommer ihåg namnet på man har en rymdstation och ska bygga malls och skit kommer inte ihåg namnet å det om nån vet så var snäll och säg
Citera
2011-07-28, 21:54
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love-Diana-de-Nice
Spelet jag söker kom under den första hälften av 1990-talet. Jag lirade det på Atari ST. Det var ett äventyrsspel i medeltidsmiljö.

Målet var att rädda landet från nån drake eller nått sånt. För att göra detta skulle man först utföra diverse uppdrag av typen "för att klara det måste du göra det här först", bl.a. skulle man vinna en bågskyttetävling och få en pokal som man skulle göra nått med.

Urusel förklaring och beskrivning, men det är trots allt nästa 20 år sedan jag lirade det.

Folket på FB brukar dock vara smarta så nån kommer säkert på vad det är för spel jag söker.

För Er alla som fått Er nattvila störd av grubblerier beträffande min fråga så kommer här svaret. Efter att ha letat igenom hela vinden så hittade jag det själv - IRON LORD http://www.youtube.com/watch?v=Z0EWm9y1n5s

Då var det kul, nu bara mossigt.
Citera
2011-07-29, 00:20
Medlem
maggotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av and51
Jag försöker hitta ett spel om jag spela förr men inte kommer ihåg namnet på man har en rymdstation och ska bygga malls och skit kommer inte ihåg namnet å det om nån vet så var snäll och säg
"Moon Tycoon"?
Citera
2011-07-29, 00:38
Medlem
searchfunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av and51
Startopia kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in