2009-10-01, 20:35
Medlem
hawkbats avatar
Svea rike 3

Tyckte det här rätt primitiva spelet var roligt, men fungerar inte längre med Windows XP. Någon som kan tipsa om något spel i samma stil?
Citera
2009-10-01, 21:37
Medlem
Tips på bra spel man kan lira med en polare på jobbet? Utan att ladda ner något (Har flashwave etc), tips på många, har spelat couronne, men blir less på det efter ett par dagar, och man kan bara spela 15min/dag/sida, så måste leta efter olika sidor som har det.
Citera
2009-10-01, 21:47
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusefter
Tips på bra spel man kan lira med en polare på jobbet? Utan att ladda ner något (Har flashwave etc), tips på många, har spelat couronne, men blir less på det efter ett par dagar, och man kan bara spela 15min/dag/sida, så måste leta efter olika sidor som har det.

Isketch är rätt kul, skissa och gissa.

http://www.isketch.net/isketch.shtml
Citera
2009-10-02, 00:52
Medlem
Blir galen!

Hej! Letar som en tok efter en onlineversion av Achtung, die kurve! Det ska heta IPCurve om jag förstått det rätt, har googlat sönder men varje nedladdningssida jag stöter på ger mig bara error! Snälla säg att någon vet vart jag kan få tag i detta underbara spel!

Tack på förhand
Citera
2009-10-02, 01:56
Bannlyst
Citat:
www.spela.se har minigolf och biljard som jag tycker är ganska kul
Citera
2009-10-02, 07:27
Medlem
Dundertabbes avatar
Citat:

www.quakelive.com funkar ju fint om du gillar den typen av spel
Citera
2009-10-02, 09:58
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawkbat
Tyckte det här rätt primitiva spelet var roligt, men fungerar inte längre med Windows XP. Någon som kan tipsa om något spel i samma stil?

Provat svea rike 2?
Citera
2009-10-02, 12:14
Medlem
Arch_Angels avatar
gillar dom gamla LucasArt spelen till Amigan & spelade idag "Tales of monkey Island" på PC & undrar om det finns liknande spel till XBox360?
Citera
2009-10-02, 14:52
Medlem
Wobins avatar
Jag letar efter ett spel som jag och min flickvän kan spela tillsammans, antingen ska det vara ett hotseat spel eller så ska det vara lite äldre och fungera över LAN.

Någon som har något tips? Hon gillar inte shootemup.
Citera
2009-10-02, 15:23
Medlem
NestTests avatar
tja

Underbart spel..

Tänkte föra över hela spelet + min profil till min laptop, ett av få bra spel den klarar av

Men profilen följer inte med... Ligger den sparad i nån annan mapp nånstans på datorn eller? Någon som vet hur man gör?

Har tankat spelet btw
Citera
2009-10-02, 17:01
Medlem
Kristofferssons avatar
Minns ett rätt välgjort flash spel jag spelade för ett par år sedan. Klassiskt upplägg där man går i sidled på en bana. Man är en unge som ska slå ner andra ungar. Man kan hitta temporära vapen och det finns olika intressanta motståndare att möta. Tror några åkte cykel/moped/motorcykel bland annat.
Citera
2009-10-02, 17:43
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffersson
Minns ett rätt välgjort flash spel jag spelade för ett par år sedan. Klassiskt upplägg där man går i sidled på en bana. Man är en unge som ska slå ner andra ungar. Man kan hitta temporära vapen och det finns olika intressanta motståndare att möta. Tror några åkte cykel/moped/motorcykel bland annat.

Dad'n'me?

http://www.newgrounds.com/portal/view/254456
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in