Citat:
Ursprungligen postat av krillian
Har du en bättre beskrivning? Finns många spel där man åker runt som ett rymdskepp och dödar. Hur såg det ut, grafik, ljud, vad var det man uppgraderade etc.
Finns inte ett särskilt genre till spel där man uppgraderar vapen och försvar, är för det mesta ett tillägg för att få folk att lira mer och få dom snyggaste rustningarna och dyraste svärden. Finns spel med möjlighet att uppgradera i nästan varje genre.
Var så länge sen så jag minns inte så mycket annat än att det var sjukt kul.
Man såg ovanifrån från ett relativt långt avstånd (var som sagt i rymden...). Grafiken var väl inte nånting man la märke till då rymdskeppen och planeterna (trooor det fanns) som man åkte till var såg ganska små ut från det avståndet.
Uppgraderingarna man gjorde var väl det vanliga, bättre vapen, sköld, kanske nån kompis osv osv.
Jag försod att ingen skulle komma på det troligtvis, men det var ju värt ett försök.
Sen undrar jag om någon vet ett ställe man kan ladda ner starfighter 3000 från, fanns till playstation ett samt flera andra. Har letat som en hök utan framgång.
Kollzone 2Är ganska kul när man väl kommer in i det. Jag som hade pressat CoD4 jävligt länge tyckte KZ var lite väl "ruffigt" till en början, men man vande sig. Online är det ganska kul, men ingenting slår Call of Duty 4, så köp det först om du ska spela online och inte har det redan.