2009-07-27, 22:06
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
SS2 kan vara en riktigt pain in the ass att få att funka, PMa mig så hjälper jag dig om du stöter på problem. (Det är trots allt gammalt).

Zombie Panic är tyvärr online och då måste du äga en riktig kopia av HL-2! (Om du inte menade att du tankar det från Steam just nu)

Ok. Nice, shysst, tankar riktigt långsamt så kanske hör av mig. tjao.
Citera
2009-07-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
First Person Zombiespel som jag kan tanka till PC, JA TACK!
Condemned:criminal origins, S.T.A.L.K.E.R (tror jag?), DOOM 3
Citera
2009-07-27, 22:45
Medlem
snelhestens avatar
kommigen måste hitta det här jävla spelet!

letar efter ett ps1 spel som jag spelade för en jävla massa år sedan. Kommer ihåg att man sprang runt med sin gubbe och sköt på olika monster och skit. Iaf jag minns en bana där man är på taket på ett åkande tåg och ett stort monster med ett öga försöker närma sig samtidigt som man skjuter på honom.
Citera
2009-07-27, 23:20
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
kommigen måste hitta det här jävla spelet!

letar efter ett ps1 spel som jag spelade för en jävla massa år sedan. Kommer ihåg att man sprang runt med sin gubbe och sköt på olika monster och skit. Iaf jag minns en bana där man är på taket på ett åkande tåg och ett stort monster med ett öga försöker närma sig samtidigt som man skjuter på honom.
Beskriv lite närmare, var det första person, tredje person ?

Hur såg monstren ut? Hur såg karaktären man spelade ut?
Citera
2009-07-27, 23:24
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Beskriv lite närmare, var det första person, tredje person ?

Hur såg monstren ut? Hur såg karaktären man spelade ut?

jag tror att det vad förstaperson. Monstet kommer jag ihåg var enögt och ögat kan ha varit format som en diamant i en kortlek. Tror även att man typ sköt på robotliknande saker och annan skit men minns faktist inget mer.
Citera
2009-07-27, 23:32
Medlem
Arneapas avatar
Jag letar efter ett spel som är hyfsat likt WoW eller något annat MMORPG, fast offline... Jag gillar själva idén med att gubben blir bättre och får fränare mössor när du gör quests och sånt, MEN jag är spyless på att behöva leta grupper till precis allt!

Kanske inte den bästa beskrivningen någonsin, men jag hoppas ni förstår vad jag menar!
Citera
2009-07-28, 01:03
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arneapa
Jag letar efter ett spel som är hyfsat likt WoW eller något annat MMORPG, fast offline... Jag gillar själva idén med att gubben blir bättre och får fränare mössor när du gör quests och sånt, MEN jag är spyless på att behöva leta grupper till precis allt!

Kanske inte den bästa beskrivningen någonsin, men jag hoppas ni förstår vad jag menar!

Baldurs Gate?
Citera
2009-07-28, 09:57
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:

Baldurs gate är nog lite hardcore, men jag skulle säga gothic. Dock fullkomligt älskar jag Blade of Darkness.. Hug av en orcs arm och kasta den på honom !!

Sen skulle jag uppskatta om någon kan säga nått kul Co-op spel man kan nöta. Polaren och jag letar efter nått att göra medan vi startar upp vårt nya wow gille.
Citera
2009-07-28, 10:58
Medlem
pikzels avatar
Citat:

Dungeon Siege 2
Diablo 2
Darkstone
Titan Quest

Bra grejer.
Citera
2009-07-28, 12:00
Medlem
Run3s avatar
Jag söker något kul Zombie Survival-spel med MÄNGDER av zombies som man bara manglar skott över. Det ska vara i 3D och inte allt för gammal grafik. Finns det något sådant spel?
Tacksam för svar.
Citera
2009-07-28, 12:03
Medlem
Dead Rising

Left Dead

Kommande Left 4 dead 2
Citera
2009-07-28, 12:39
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag söker något kul Zombie Survival-spel med MÄNGDER av zombies som man bara manglar skott över. Det ska vara i 3D och inte allt för gammal grafik. Finns det något sådant spel?
Tacksam för svar.

Antar att du har spelat L4D.. Testat Killing Floor? Ganska kul, och om man verkligen gillar zombiesurvival så är det säkert fantastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in