I.A, titta efter en knapp som heter nytt ämne, finns inte i trådar men däremot här till vänster både uppe och nere.
Tänk också på att använda sökfunktionen ibland då många frågor finns besvarade alternativt skall tas i specifika samlingstrådar för att slippa 20000 trådar om samma ämne.
Något som jag inte kan få nog av är spel i Gauntlet stil. Ni vet sånna spel där man springer runt ett gäng och skjuter ner allt som rör sig.
Jag har lirat Red Star, Hunter the Reckoning osv osv, och letar nu efter något nytt i den stilen. Jag har spanat runt men inte lyckats få fram något, så nu vänder jag mig till er på flashback för hjälp.
Liknande det men man spelade som en gul/lila narr med en typsik narr-mössa med 4 spetsar och en sådan rund klocka i varje spets.
Simon the soercer var det inte men väldigt likt. Inte simon 1 heller, även om dräkten var lila så var det en narr med sådan typsik mössa och ingen trollkarl,
tack iaf
vilket är det bästa online actionspelet som finns på marknaden nu? funderar på att köpa battlefield 2124. är det värt att köpa? är inte det lite gammalt?
en till fråga. crysis kommer ha online läge ochså eller?
vilket är det bästa online actionspelet som finns på marknaden nu? funderar på att köpa battlefield 2124. är det värt att köpa? är inte det lite gammalt?
Köp BF2 istället, du får ett mycket roligare spel (med fler spelare) till ett billigare pris.
Liknande det men man spelade som en gul/lila narr med en typsik narr-mössa med 4 spetsar och en sådan rund klocka i varje spets.
Simon the soercer var det inte men väldigt likt. Inte simon 1 heller, även om dräkten var lila så var det en narr med sådan typsik mössa och ingen trollkarl,
tack iaf
Är du verkligen säker på att det inte är nåt av Simon The Sorcerer spelen? Det finns ju nämligen en narr med i tvåan, du kanske blandar ihop huvudpersonen med den. Se screenshot: