2009-05-31, 15:37
Medlem
NestTests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosheoldwoman
Söker ett bilspel men jag minns inte vad det heter. Det är 3 ord har jag för mig och det sista är International. Man kan bygga egna banor med hopp och loopar. Finns många banor med olika svårhetsgrader och allt är på en arena. Det är till PC.
Inte Track Mania Nations då? Tror faktiskt att det är det som du tänker på...
Citera
2009-05-31, 16:02
Medlem
nosheoldwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NestTest
Inte Track Mania Nations då? Tror faktiskt att det är det som du tänker på...

YES! det var de, tack så mkt.
Citera
2009-05-31, 17:14
Medlem
martenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Jag söker ett skitgammalt spel där man körde en bil i långt fram i framtiden. Man började inne i en arena av något slag och alla motståndarna började också vid en stor pelare som sedan släppte ner alla fordon och det gick ut på att man skulle eliminera alla motståndare bland massa hinder och i olika stora rum om jag inte minns helt fel.

Det var ett demo vi hade och jag fick aldrig tag i fullversionen just då och nu idag minns jag inte namnet. Det var innan Duke Nukem-tiden ungefär. Så jävligt tidigt i datorstenåldern.

Skulle varit skitballt om någon har spelat det och kommer ihåg det!

EDIT: På demot körde man en röd spetsig bil och motståndarna var alla möjliga färger som blå, gul, lila, orange osv.

Kan det vara megarace ?
Citera
2009-05-31, 18:11
Medlem
robotwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martensson
Kan det vara megarace ?

Haha , MegaRace ... Klassiker
det påminner mig alltid om filmen DeathRace 2000 av någon anledning
Citera
2009-05-31, 20:59
Medlem
Zaiuss avatar
Jag känner ett starkt behov att spela något sorts Rymdflygdeathmatchspel som man kan köra i LAN. Vi har alldeles för långa raster i skolan och vi kom på att det vore jättekul med något sånt.

något som liknar ACEonline men med möjlighet att köra i LAN alltså.
Är tacksam för alla tips
Citera
2009-05-31, 21:01
Medlem
saftad_burks avatar
Letar efter ett spel som recenserades i en av de senaste replay-tidningarna. Någon sorts rödluvan historia med flera olika rödluvor... Vet inte hur jag ska förklara det bättre.
Citera
2009-05-31, 21:02
Medlem
Zaiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Letar efter ett spel som recenserades i en av de senaste replay-tidningarna. Någon sorts rödluvan historia med flera olika rödluvor... Vet inte hur jag ska förklara det bättre.

The Path heter det. ganska intressant faktiskt
Citera
2009-05-31, 21:05
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaius
The Path heter det. ganska intressant faktiskt
Jävlar! Du var inte långsam!

Det verkar väldigt speciellt det där spelet. Känns som att man borde kolla in det!
Citera
2009-05-31, 22:40
Medlem
Vad heter flashspelet som fanns på hamsterpaj förut? Man var typ pingviner och skulle träffa nåt hål, man mötte andra personer så det var multiplayer.
Citera
2009-05-31, 23:03
Medlem
Söker ett spel

Söker ett spel som fanns på internet, det gick ut med att man först såg en bild på en sida, sedan genom den bilden skulle man lista ut vad den nuvarande URL:en ska bli, asså man ändrar URLn // sidan. Om vi nu tex ser en bild på en dörr , så kanske URLn står www.iwingame.com och då ska man ändra den till www.iwingame.com/open eller ngt, någon som vet vilket spel jag pratar om ?
Citera
2009-05-31, 23:03
Medlem
Fan jag är inte duktig alls på det här spelet, är på natt med dimma nu..lyckas ju inte..
Citera
2009-06-01, 00:05
Medlem
kleskens avatar
Jag söker ett spel som fanns på sega megadrive, man var en apa och sköt bollar ur munnen, man kunde få olika powerups. Ett platformsspel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in