2008-12-31, 22:32
Medlem
miklons avatar
Jag skulle gärna vilja ha fatt i någon rolig flash- eller javavariant av klassikern Paratrooper. Helst någon som ligger så nära DOS-orginalet som möjligt.

En portning till Linux skulle också fungera.
Citera
2008-12-31, 23:35
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Önskar tips på bra Gameboy Advance RPGs bortsett från Final Fantasy och Breath of Fire.

Golden Sun kanske?
Har iofs fastnat men det är ett helt okej rpg, måste jag säga.
Citera
2009-01-01, 00:03
Medlem
whus avatar
letar efter ett spel som man typ ska samla kycklingar i. man är en blå fågel tror jag. fanns till den första segakonsollen tror jag..
Citera
2009-01-01, 01:37
Medlem
Koko-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
letar efter ett spel som man typ ska samla kycklingar i. man är en blå fågel tror jag. fanns till den första segakonsollen tror jag..

Flicky
Citera
2009-01-01, 01:47
Medlem
Koko-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Önskar tips på bra Gameboy Advance RPGs bortsett från Final Fantasy och Breath of Fire.

Golden Sun, Fire Emblem, Summon Night, Pokémon och Kingdom Hearts. Kan nog komma på fler om jag får tänka mer men det borde nog räcka.
Golden Sun är ett spela man måste testa.
Citera
2009-01-01, 13:59
Medlem
Dellamortes avatar
hej !

jag letar efter spel som man kan köra två st på i splitscreen mode på xbox 360

spel liknande Gears of Wars

någon som har några bra spel att rekommendera???
Citera
2009-01-01, 15:32
Medlem
Dellamorte: Army of two?
Citera
2009-01-01, 16:42
Medlem
Söker ett spel

Jag söker ett roligt MMA-spel till pc som inte behöver inte vara supernytt bara det har känsla.
Citera
2009-01-01, 17:09
Medlem
Söker spel som man kan spela multiplayer på, bor med en polare och vill lana lite, dom ska vara enkla att få ner och inte så krävande.

Genre spelar ingenroll!
Citera
2009-01-01, 18:16
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreo
Söker spel som man kan spela multiplayer på, bor med en polare och vill lana lite, dom ska vara enkla att få ner och inte så krävande.

Genre spelar ingenroll!
Star Craft
Citera
2009-01-01, 18:30
Medlem
Trance_Nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trance_Nation
Tjena.
Jag har sökt detta spel rätt länge nu och börjar bli tokig på att jag inte hittar det.
Spelet är till pc, jag spelade det ca år 1999-2000.
Det går ut på att man åker runt i en bil och ska skuta på andra bilar. Jag har för mig att man kan byta vapen på bilen.
Spelet är i 2d tror jag, och man kollar (snett?) uppifrån för att se bilen. Det ser ut som om man är på någon alienplanet iallafall, mycket mörka färger/lava.
När jag tänker på spelet får jag upp bilder i huvudet att bilarna såg ut som spindlar, och får även med lite alien-grönt-slem, men kan ha fel.
Jag trodde att jag hade hittat spelet när jag såg Vigilante 8, och Vigilante 8 sägs påminna om Interstate 76. Ingen av dom passar dock in på grafiken jag minns.

Jag fyller in mer om jag kommer på något mera.
Tack på förhand!

Ingen som kan hjälpa mig?
Citera
2009-01-01, 19:03
Medlem
Nikalass avatar
Xbox?

söker ett nice spel till xbox med co-op funktion, gärna ett som inte är så känt.

Detta då alltså den den första generationens xbox =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in