2009-04-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Growcube! Varsego:

http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blog/2005/09/grow_cube.html#monster

Med viss risk att låta lite för excentrisk, helt jäkla korrekt! =)
Bock och tag min gode herre. =)
Citera
2009-04-12, 16:38
Medlem
danne016s avatar
söker ett spel liknande street legal racing, fast nyare, där man kan bygga och bygga om motorer och hålla på, vet ej om det finns men kan alltid kolla här om någon vet det.
Citera
2009-04-12, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne016
söker ett spel liknande street legal racing, fast nyare, där man kan bygga och bygga om motorer och hålla på, vet ej om det finns men kan alltid kolla här om någon vet det.

Vet inte så mycket om genren och så, men har du tagit en titt på typ need for speed underground-spelen?
Citera
2009-04-12, 17:21
Medlem
danne016s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kezuke
Vet inte så mycket om genren och så, men har du tagit en titt på typ need for speed underground-spelen?

jo har kollat på dem, men man kan i princip bara styla dem, inte bygga om motorn så som i redline :/
Citera
2009-04-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne016
jo har kollat på dem, men man kan i princip bara styla dem, inte bygga om motorn så som i redline :/
okej, hade för mig att man köpte delar och typ ställde in en massa reglage och grejer, iallafall i tvåan, men som sagt, inte min genre
Citera
2009-04-12, 17:37
Medlem
tunnels avatar
Frågesport till dator, möjlighet att välja ämne

Hej!

Jag söker tips på ett ordentligt frågesport-spel där man kan välja vilka kategorier man vill ha frågor på. Ett riktigt maffigt, snyggt, uppdaterat, välgjort spel med geografi, samhälle, teknik, kultur-frågor o.s.v.

Inte Packbacker, Vem vill bli miljonär? eller liknande. Alternativet är om det finns någon seriös sida på internet med bra frågor och med möjlighet att välja ämne.

Tack på förhand!
Citera
2009-04-12, 17:59
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Jag är väldigt intresserad av historia, religion och geografi. Finns det nåt spel där man samtidigt som man roar sig faktiskt utbildar sig inom dessa områden? Vet ju att det finns massa pedagogiska spel för barn där de lär sig stava, räkna osv. Men finns det för vuxna?

Europa Universalis 2 vill jag påstå.
Citera
2009-04-13, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Jag är väldigt intresserad av historia, religion och geografi. Finns det nåt spel där man samtidigt som man roar sig faktiskt utbildar sig inom dessa områden? Vet ju att det finns massa pedagogiska spel för barn där de lär sig stava, räkna osv. Men finns det för vuxna?
Civilization, definitivt.
Citera
2009-04-13, 02:44
Medlem
Tips på vart jag kan hitta Vandal Hearts 1 och/eller 2? Har kollat överallt men hittar det inte till salu.
Citera
2009-04-13, 17:10
Medlem
Draqs avatar
Söker ett spel jag endast har ett fåtal minnesbilder utav, så hoppet om att någon av er vet vad det är för spel är ganska liten.

Hursom haver, jag minns att man hade svärd/båge/sput och sånna vapen.
Tror jag bara spelade demot, och där fanns tutorialen som bestod av att slå sönder pumpor på ett fält. Det är typ vad jag minns.

Fan vilken dålig beskriving, ni är bäst om nån kommer på vad fan det kan vara trots den dåliga beskrivningen.
Citera
2009-04-13, 17:26
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Tips på vart jag kan hitta Vandal Hearts 1 och/eller 2? Har kollat överallt men hittar det inte till salu.
Både 1:an och 2:an finns på Tradera. 1:an till Saturn och 2:an till Playstation.
Citera
2009-04-13, 17:27
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Både 1:an och 2:an finns på Tradera. 1:an till Saturn och 2:an till Playstation.
Edit: Nm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in