Jag undrar om det finns några multiplayer-spel som man kan spela online där man inte behöver någon unik nyckel, som t.ex. UT, UT2004, Q3, Red Faction m.fl?
Jag är ute efter något formel 1/rallyspel. Inget krävande sådan dock, något från 03-04 vore bra för mig och min dator tror jag. Så, är det någon som sitter inne på något/några sådana spel?
Halloj.
Jag letar efter ett gammalt shoot 'em up-spel till datorn som jag spelade för omkring 12 år sen. Jag minns att man kunde ha någon slags gaffel som vapen och att fienden var typ av snorgrönt slem eller liknande. Någon som känner till detta? Vore kul att spela det igen.
Jag kollade upp Blood och är fortfarande osäker på ifall det är rätt spel. Med gaffel menar jag matgaffel och inte en högaffel som man tydligen kan ha på spelet.
Det var mycket grönt slem i spelet också som sagt!
Söker ett Sci-Fi Real-Time Strategy spel från 97-98 kanske, liknar swat 2 där man ger sin lilla patrull olika vapen och sköldar i ett upplägg av taktik. Nån som vet vilket det är?
Tja söker spel där man är lönnmördare eller en Agent som utspelar sig i modern tid.. Alltså som Hitman.. Finns det nåt speciellt namn på genren på sådana spel?