Jag skulle vilja veta vad spelet hette som jag spelade för jättemånga år sedan som barn, på en nintendo. Minns inte så mycket men jag vet att man började ute i rymden med en liten farkost för att sedan ta sig an en boss och landsättas. Sedan var det hajar/större fiskar som var bossar. Någon måste väll veta vilket spel det handlar om?
Sedan fanns det ett spel på sega mega drive och det minns jag nästan ingenting av. Det enda jag minns var att man kunde köpa en cykel/moped och massa annat i små affärer (?) för vissa fördelar. Kan inte säga mycket mer om detta tyvärr...
Men jag undrar vilka spel det handlar om? Skulle vara intressant att veta vad det var man spelade.
Edit: Det andra spelet jag beskrev verkar vara "Alex Kidd"
själv söker jag en Pc spel ja körde på demo, de är ingen bilspel man bygger egna fräcka banor med höjder och hopp och banor med hinder spelet är som F1 racing alltså korta banor men med egna medel bilar och byggda banor. hoppas ja kan få svar.
själv söker jag en Pc spel ja körde på demo, de är ingen bilspel man bygger egna fräcka banor med höjder och hopp och banor med hinder spelet är som F1 racing alltså korta banor men med egna medel bilar och byggda banor. hoppas ja kan få svar.
Finns nog hur många som helst svar på den frågan.. mer specifik?