2008-12-17, 12:57
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loge
Ingen alls som har en aning och ett förslag?
General Chaos kanske men jag tror inte man placerar ut sina egna trupper i det.
Citera
2008-12-17, 13:02
Medlem
krillebois avatar
ja har en fråga angående half life 2, jag har spelet o cd-keyn hemma, men mitt steam-account är stulet... Finns det nått sätt man kan spela hl2 offline eller utan steam?? SKulle vara assjysst att bli tilldelad överblivet steam account av nån av er annars
Citera
2008-12-17, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ûbersoft
Jag söker ett Xbox 360 spel, vet dock inte om det existerar men, ett fighting spel där man typ springer i stan och fightas alltså inte typ Raw vs smackdown eller liknande när man är i ring utan alltså på stan och typ uppdrag på olika banor där fast typ enda vapen är att du fightas.

Ingen som vet av något sånt här?
Citera
2008-12-17, 14:01
Medlem
ûbersoft: Inte spelat själv men jag tror Yakuza är vad du söker, dock inte 100 på att det finns till Xbox men kolla upp det.
Citera
2008-12-17, 14:18
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnne
Söker pc-spel med möjlighet för 4 spelare i co-op läge (helst FPS). Har tidigare testat Call of Duty: World at War och Ghost Recon Advanced Warfighter 1 & 2.
Vet att det är sagt innan, men värt att säga igen. Left 4 dead. JA
Citera
2008-12-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
ûbersoft: Inte spelat själv men jag tror Yakuza är vad du söker, dock inte 100 på att det finns till Xbox men kolla upp det.

Tackar, ska kolla upp det

Edit:
Ah nu hittade jag rätt, det såg väldigt nära ut på det jag vill ha.. Tror jag måste testa dethär för att bara fåveta.
men man skulle fått tagit bort svärden från de

Yakuza3 here i come
Senast redigerad av ûbersoft 2008-12-17 kl. 14:51.
Citera
2008-12-17, 14:51
Medlem
ebaygeeks avatar
Söker efter 3 spel till Snes(?) tror jag att det var.

Minns inte så mycket om dem tyvärr.

Det första spelet var ett strategi liknande spel, ganska likt worms/liero.
tror man skulle bygga broar eller liknande, gick ut på att få en mängd gubbar från plats x till y iaf.

I det andra spelet spelade man som en rund röd knapp liknande grej, gick ut på att man skulle ta sig förbi en bana med massa hinder osv, lite som super mario, och rädda sin kompis som var instängd i en bur i slutet av banan.

Det tredje spelet var ett rpg spel, minns i princip inte ett skit om det här spelet bara några få platser från spelet. Minns att det fanns en källa och lite söder om den ett berg med en grotta/gruva samt att man kunde gå in i någon skog? Spelet var ganska likt Chrono Trigger vill jag minnas.

Är inte 100% säker på att alla spelen var till Snes, kanske var till Sega eller något annat konsol lir.

mvh
Senast redigerad av ebaygeek 2008-12-17 kl. 14:53.
Citera
2008-12-17, 14:56
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebaygeek
Söker efter 3 spel till Snes(?) tror jag att det var.

Minns inte så mycket om dem tyvärr.

tror man skulle bygga broar eller liknande, gick ut på att få en mängd gubbar från plats x till y iaf.

I det andra spelet spelade man som en rund röd knapp liknande grej, gick ut på att man skulle ta sig förbi en bana med massa hinder osv, lite som super mario, och rädda sin kompis som var instängd i en bur i slutet av banan.

Det tredje spelet var ett rpg spel, minns i princip inte ett skit om det här spelet bara några få platser från spelet. Minns att det fanns en källa och lite söder om den ett berg med en grotta/gruva samt att man kunde gå in i någon skog? Spelet var ganska likt Chrono Trigger vill jag minnas.

Är inte 100% säker på att alla spelen var till Snes, kanske var till Sega eller något annat konsol lir.

mvh
Lemmings, Super Morph och Secret of Mana?
Citera
2008-12-17, 15:47
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Lemmings?

Citat:

Cool spot?

Citat:

mvh
Ingen aning. Kan inte vara nått av final fantasy spelen?
Citera
2008-12-17, 16:02
Medlem
ebaygeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Lemmings, Super Morph och Secret of Mana?
Lemmings! precis det spelet jag sökte efter.
Tror inte det var Super Morph och Secret of Mana jag tänkte på dock.
Spelet jag tänkte på var förvisso ganska likt Super Morph, vill minnas att grafiken var lite snyggare samt att den runda saken hade armar och ben, minns inget om att man kunde skifta färg heller.

Men tack iaf!

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Cool spot?
Precis, till pc var det visst

Edit2: Fanns tydligen till snes också såg jag.

Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Ingen aning. Kan inte vara nått av final fantasy spelen?
Har lirat Final Fantasy 4 till 8 och det är ingen av dem, tror inte det är något av dom äldre heller, man hade bara en karaktär i spelet tror jag.
Senast redigerad av ebaygeek 2008-12-17 kl. 16:13.
Citera
2008-12-17, 17:32
Medlem
Slipknotjohans avatar
Jag söker ett spel till pc, gammalt som gatan.
1998 - 2002 nångång kan jag tänka mig att det släpptes.
Man är någon slags helikopter/jetplan hybrid, rätt lik den man flyger runt i i G-POLICE om nån har spelat det.
Man flyger över ett hav som är typ orangefärgat som det är minor i som man spränger.
Annars kommer jag bara ihåg att antingen en själv eller en polare i spelet blev dödad i en mellansekvens.
Citera
2008-12-17, 20:08
Medlem
Bra nytt bilspel

Någon som har något tips på ett bra nytt bil eller motorcykelspel.. Har klarar Need for Speed Undecover och FlatOut2 så är sugen på något nytt.. Dock ej formel1 men gärna något annat racingspel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in