Kommer det något nytt Splinter Cell till PC snart eller?
Snart och snart, det är inte satt något releasedatum men det är under utveckling. Ser verkligen mycket coolare ut än de tidigare spelen, finns dock en tråd om spelet som Hypnosoas startade för ett tag sen där du kan diskutera det
Guitar Hero finns till PC.
Dance Stage Fusion finns till PC.
Det jag undrar är om någon känner till om BLue Sky finns till PC ? Kort beskrivning:
Lite av ett DJ-spel, har omkring 7 knappar att trycka på och en scratchskiva.
Ni som är på Dreamhack Summer 07: Står en sådan maskin bakom Activity.....
Jag söker efter ett gammalt onlinespel där man skulle sälj saft! Man var nån blågrön hundliknande filur. Har för mig att spelet var på svenska.
Man kunde sätta pris på saften och man sålde mer om det var 30 grader och sol än 15 grader och regn. Ganska logiskt.
Någon som vet något om detta fenominala spel, eller kanske tillochmed har en länk...
Jag söker efter ett gammalt onlinespel där man skulle sälj saft! Man var nån blågrön hundliknande filur. Har för mig att spelet var på svenska.
Man kunde sätta pris på saften och man sålde mer om det var 30 grader och sol än 15 grader och regn. Ganska logiskt.
Någon som vet något om detta fenominala spel, eller kanske tillochmed har en länk...
Det jag undrar är om någon känner till om BLue Sky finns till PC ? Kort beskrivning:
Lite av ett DJ-spel, har omkring 7 knappar att trycka på och en scratchskiva.
Jag hittar ingen information alls om spelet så jag tror inte det