2008-08-13, 19:42
Medlem
Kissapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tofflen
Varför svarar ingen på mitt inlägg?

Därför att det knappt finns något sådant spel... Mitt bästa tips är faktiskt att tanka en PSX emulator och köra Tekken 3 och WWF 2. Det sistnämnda är förbannat kul om man har en vän att spela med
Citera
2008-08-13, 20:57
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tofflen
Varför svarar ingen på mitt inlägg?

För att det finns väldigt ont om bra fightingspel till pc
Citera
2008-08-14, 00:36
Medlem
Bourlogs avatar
Söker ett flashspel, tror det hette något med "space"
Man var en triangel som åkte snabbt i en bana och så skulle man försöka akta sig för kuber när banan tog slut.

Det var ganska simpelt, svart bakgrund med gröna ihåliga kuber om jag mins rätt... Det var sjukt kul iaf
Citera
2008-08-14, 01:55
Medlem
DoktorKubiks avatar
Söker ett gammalt spel, med gangster-tema, sett uppifrån. Man kontrollerade sin egna lilla faktion och skulle köpa/ta över banker, affärer och så vidare. Sen kunde man köpa olika gubbar för att skydda dem,billigaste var thugs med basebollträn, minns jag. Sen blev det pistolmän och dylikt. Spelade demot någon gång runt 97/98, i samma veva som Broken Sword 2, så det borde ha varit ganska nytt på den tiden.
Citera
2008-08-14, 04:30
Medlem
Exteruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik
Söker ett gammalt spel, med gangster-tema, sett uppifrån. Man kontrollerade sin egna lilla faktion och skulle köpa/ta över banker, affärer och så vidare. Sen kunde man köpa olika gubbar för att skydda dem,billigaste var thugs med basebollträn, minns jag. Sen blev det pistolmän och dylikt. Spelade demot någon gång runt 97/98, i samma veva som Broken Sword 2, så det borde ha varit ganska nytt på den tiden.
Kan det vara Gangsters kanske?
Citera
2008-08-14, 08:45
Medlem
tofflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissapa
Därför att det knappt finns något sådant spel... Mitt bästa tips är faktiskt att tanka en PSX emulator och köra Tekken 3 och WWF 2. Det sistnämnda är förbannat kul om man har en vän att spela med

Ok bra idé! Skall se om jag kan hitta någe schysst spel till PC iallafall
Citera
2008-08-14, 08:49
Medlem
tofflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
För att det finns väldigt ont om bra fightingspel till pc

(Fight Night: Round 3) Vet någon om detta finns till PC?
Citera
2008-08-14, 08:51
Medlem
tofflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik

Testa Gangland
Citera
2008-08-14, 11:25
Medlem
Draedons avatar
Jag söker ett bra co-op spel... Jag och en polare har precis spelat igenom Gears of War och det var ju sjukt bra. Har även army of two, fast det fastnade vi aldrig för.. kanske ge det en andra chans? Battlefield bad company? Går det att lira co-op och hur är det isf? Ös på med tips
Citera
2008-08-14, 13:51
Medlem
e-frees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Jag söker ett bra co-op spel... Jag och en polare har precis spelat igenom Gears of War och det var ju sjukt bra. Har även army of two, fast det fastnade vi aldrig för.. kanske ge det en andra chans? Battlefield bad company? Går det att lira co-op och hur är det isf? Ös på med tips

Att spela HL2 co-op är ju ganska kul, testa det om ni inte redan har gjort det.
Citera
2008-08-14, 16:34
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon

Kane & Lynch kanske?
Citera
2008-08-14, 18:36
Medlem
Indianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Kane & Lynch kanske?

När man möter de två killarna från The7 är det fan helt omöjligt.
Prövat nog 20 gånger och har dött efter en sekund varje gång ;/

Jag söker ett spel, tiden det utspelas ska vara mellan Grekernas storhets tid till inbördes kriget i USA.
Sen om det är Strategi, RPG osv skiter jag faktist fullständigt i(:

Så kom med allt som skriker i hjärnan när ni läser det, behöver nya och roliga spel nämligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in