letar efter 2 spel som jag tror är gjorda av samma utvecklare
spel1. äventyrs spel tror ja att man kan kategorisera det som
du växlar imellan 3 st karakärer igenom spelet gång.
den första karaktären är en man i en blå dräkt med en slags spetsig hjälm har inte sett denna blå gubbe i action utan bara på nån laddnings bild
den andra karatären minns jag bättre. man var en gående hund med 4 armar och han kunde hålla 4 vapen som max, tror även att han hade en cigarr i munnen hela tiden
den tredje karatären va en proffesor som kunde bygga saker vet att man byggde en lövblås i början av spelet. och hans vapen va en Radioaktiv brödrost! som man sköt bröd i från man kunde även ladda den med baguetter som hade någon exploderande effekt.
SPEL2. äventyrs spel spelad i 3 personvyn . man spelade som en alkoliserad vapen galning som fick hälsa av att dricka ifrån flaskor
Har för mej att han hade en röd bandana för näsan och munnen-
han hade en grupp som följde efter han, kommer ihåg enbart några medlemar i detta spel.
Först en Krigsrobot som inte ville kriga utan älskade blommer och gillade att dricka Te, hade en te tap på sin kropp. ( i någon mellansekvens så räddar han några blommer istället för några barn)
Andre person i hans grupp va nån gammal gubbe som bodde i en iglo innan dom kom och hämtade han... i en mellan sekvens så hypnotiserar han ett par fiedendet till ett par fransmän så dom flyr av rädsla..
Hoppas ni nu förstår vilka spela jag mennar
MVH skudder