2008-05-18, 14:57
Medlem
#1 Pyrotechnicss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Låter som Virtua Cop 2.

Jepp den var det, tack
Citera
2008-05-18, 15:08
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Civ 4, Sins of a Solar Empire och Fantasy Wars är de spelen jag haft mest kul med de senast månaderna.

Okej, ska kolla upp dem också!

Jag är sugen på ett RTS med överjävligt mycket enheter!
Citera
2008-05-18, 15:46
Medlem
art_s avatar
Jackass the game

Spelet finns ju just nu till Playstation 2 och PSP, ska snart komma till Nintendo DS. Någon som vet om det kommer till xbox i framtiden ?

Tacksam för svar.
//A_
Citera
2008-05-18, 17:02
Medlem
Diktaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n

Superpower 2! Okej, inte renodlat RTs, men du kan designa dina egna enheter.

Annars är det enda jag kan tänka på typ Cossacks eller någon spin-off på den serien, de brukar ha en del. Blitzkrieg och Sudden Strike-serierna har också en hel massa enheter att pilla med.
Citera
2008-05-18, 18:35
Medlem
Insåg igår kväll hur hårt cs egetiligen suger,att man slösat bort så mycket tid på nått så onödigt som ett datorspel.
Men vad fan ska man annars göra .
Så tipsa om några bra spel där man kan köra "klanwars", helst skill baserade.
Citera
2008-05-18, 18:47
Medlem
Blue Ballss avatar
Söker ett nytt storslaget PC spel som jag kan ägna många timmar åt.

Jag är ganska så allätare. Och jag tokgillar bra bilspel ex NFS (har spelat alla, men bara mostwanted som höll måttet) Flatout2 och undrar om det finns något som har lika bra gameplay.
Tips på andra spel-genrer är också välkomna
Citera
2008-05-19, 13:21
Medlem
PAL-basebollspel till 360?

Tjo!

Tänkte kolla om nån visste om det finns något basebollspel till 360 som släppts i Europa alternativt är regionsfritt? Vill minnas att jag har läst nånstans att MLB 2k8 skulle släppas i Europa men kan inte svära på det.. Nån som kan hjälpa? ^^
Citera
2008-05-19, 14:54
Medlem
ultio_ultioniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philzterr
Tjo!

Tänkte kolla om nån visste om det finns något basebollspel till 360 som släppts i Europa alternativt är regionsfritt? Vill minnas att jag har läst nånstans att MLB 2k8 skulle släppas i Europa men kan inte svära på det.. Nån som kan hjälpa? ^^

Den asiatiska utgåvan är PAL-kompatibel (har den själv)! Finns t.ex. här: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-mlb-70-2mfz-43-bn.html
Citera
2008-05-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultio_ultionis
Den asiatiska utgåvan är PAL-kompatibel (har den själv)! Finns t.ex. här: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-mlb-70-2mfz-43-bn.html

Nice! Är det en pålitlig affär då? Därifrån du köpte? Snabb leverans?
Citera
2008-05-20, 00:03
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n

Testa Supreme Commander. Sjuka mängder enheter om du så önskar. Ett riktigt bra RTS spel.
Citera
2008-05-20, 12:42
Medlem
Letar efter ett spel som heter Mafia/Gangster typ, man spelar med en gubbe mot 1 annan online, sen får man pengar när man vinner och kan köpa kläder och vapen(kläderna och vapnena syns på gubben).
Har för mig att gubbarn aär svart vita men kläderna har färg, kanske inte. Men gubbarna har typ stort runt huvud och liten kropp som typ streckgubbar eller nåt haha.

Detta är inte ett sånt där spel som typ dekrims utan man går och hoppar runt med gubben själv och skjuter i ett litet rum, 2D

Det är även gratis.
Citera
2008-05-20, 16:28
Medlem
thatdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackbank
Letar efter ett spel som heter Mafia/Gangster typ, man spelar med en gubbe mot 1 annan online, sen får man pengar när man vinner och kan köpa kläder och vapen(kläderna och vapnena syns på gubben).
Har för mig att gubbarn aär svart vita men kläderna har färg, kanske inte. Men gubbarna har typ stort runt huvud och liten kropp som typ streckgubbar eller nåt haha.

Detta är inte ett sånt där spel som typ dekrims utan man går och hoppar runt med gubben själv och skjuter i ett litet rum, 2D

Det är även gratis.

gangstawars?
Spelet byggde på madness combat filmerna och var en god tidsfördrivare.
Dock har spelet utvecklats och blivit jobbigt och jag är inte säker på om det finns kvar ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in