För länge sedan spelade jag ett 3D beat em up-spel där man kunde välja mellan tre karaktärer: en all around-snubbe(tror jag), en tjej och en muskulös hulk.
Första delen av första banan var en parkering utanför ett stort höghus där man fick puckla på några fiender innan man begav sin in huset, man kunde även använda vapen såsom glasflaskor och stålrör.
Det jag minns bäst efter att man hade gått in i huset var att man kunde förstöra coca cola-maskinerna så man kunde ta en gratis drink för att fylla på sin energimätare
Spelet hade också några banor där man befann sig i en park, tunnelbana, millitärbas om jag inte minns fel.
Det jag också minns var att man ofta såg bokstaven "Z" som en slags logo.
Är det någon som har någon vet vilket spel jag pratar om?
Jag vet precis vilket spel du menar, satt själv och tänkte på det höromdagen. Ska leta lite för att hitta titeln.
Tänkte kolla med er lite mer insatta om det finns några hyffsade kampsportspel till PC? Tänker mig då främst K1 stil, möjligtvis boxning. Om det nu finns, hur är det då med spelkänslan samt spelkontrollerna?
Hej. Jag har letat runt men jag hittar inget som verkar intressant.
Jag letar efter ett onlinespel som är någorlunda nytt och gratis (har typ 500 kr att leva på varje månad om ni undrar varför hehe). Sen vill jag att man ska kunna använda headset. Har haft ett dyrt headset liggas i ett år och jag vill börja använda det hehe. Sen gillar jag spel där man får XP poäng och blir bätttre och får bättre grejer ju mer man spelar.
Har letat runt som en tok dom senaste dagarna efter ett fotbollmanagerspel men hittar inte det jag söker. Spelet kommer från seen nitiotal skulle jag gissa. Spelade det för 10 år sen . Det hade en tidning som såg gammal ut och nice meny system om jag inte minns helt fel. Någon som vet vad jag snackar om?
Jag söker ett spel som man tävlar mot andra människor i, ett spel som man kan utveckla spelare/soldater/byar i. Ett spel som många spelar och där det är en hög svårighetsgrad. Helst inget spel som har pågått en stund. Typ en Travian server som alla har 15000 innevånare på..