Har letat runt som en tok dom senaste dagarna efter ett fotbollmanagerspel men hittar inte det jag söker. Spelet kommer från seen nitiotal skulle jag gissa. Spelade det för 10 år sen . Det hade en tidning som såg gammal ut och nice meny system om jag inte minns helt fel. Någon som vet vad jag snackar om?
Hej jag söker ett spel, kommer inte ihåg vad det heter men man är i en fabrik och ska ta sig ut, man får ett järnrör. Sky något var det. Fan, kommer inte ihåg.
Hej jag söker ett spel, kommer inte ihåg vad det heter men man är i en fabrik och ska ta sig ut, man får ett järnrör. Sky något var det. Fan, kommer inte ihåg.
Söker ett blispel där man kan köra runt fritt, typ som Need for Speed Underground 2/Most Wanted/Carbon och Test Drive Unlimited. Man ska kunna tävla men också kunna chilla i stan och bara köra runt
tjena, har letat som fan efter Red Faction 2 till pc... Är det någon som vet vart man kan få tag på det? Tanka som köpa. hittar det inte på någon affär eller hemsida
tjena, har letat som fan efter Red Faction 2 till pc... Är det någon som vet vart man kan få tag på det? Tanka som köpa. hittar det inte på någon affär eller hemsida