2008-07-19, 16:23
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Pc versionen är bättre. De lade till massa material såsom uppdrag m.m eftersom folk tyckte 360 versionen (som kom ut före) var för enformigt

Jesus, då kan jag fan inte föreställa mig hur enformigt konsolversionen är.
Citera
2008-07-19, 20:26
Medlem
Gemini-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Finns en lista över spel där varulvar har någon form av roll här:

http://www.mobygames.com/game-group/werewolf-inspired-games

Men jag måste säga att jag är förvånad över det lilla urvalet, det är ju bara de spel ni redan har nämnt och ett par till. Man tycker ju det kunde vara ett rätt coolt tema att bygga på liksom.

Det är synd :/
Som du säger så är det ett fett tema...Men men :/

Vet någon nått bra drak spel med schysst grafik då, där man kan rida på drakar osv eller vara en själv ?
"Lair" vet jag om..Kommer ihåg att jag spelade "Drakan" för länge sen..Men grafiken håller inte i dagsläget.. ^^
Citera
2008-07-21, 22:13
Medlem
Hirvis avatar
Letar efter ett spel på Sega megadrive, du var typ en trollkarl och letade efter kaniner, en boss var en stor solros och man sprang runt mest hela tiden.
Citera
2008-07-21, 23:03
Medlem
Hej alla! Snälla snälla rara alla behöver ett svar !!

Okej ;

Söker ett spel som liknar Microsoft Flight Simulator X fast endå inte.
Vill ha ett mer action baserat spel.

Typ WW2 mellan Tysklands Blietzkreig och Britanniens Spitfire.
Fast endå modern grafik ofc ;=)

Det kan förstås få skifta mellan WW2 och dagens krig, självfallet, men jag vill ha ett spel som liknar, måste ej va lika bra grafik, till spelet Flight Simulator X.

Vet inte riktigt vad för engelskt ord jag ska Googla. Har testat typ "Aircraft" "Airplane Fight" m.m men hittar inget av nöje.
Vet dock inte om detta spel som jag söker existerar, därför så hoppas jag inte på förmycket!

Ochså behöver inte själva spelets handling va att skjuta ner alla. Det kan va något annat, bara man kan skjute ner andra! (Är skjutgalen, vet! )

Tack alla Flashbackare i förhand! I've Faith In You!
Citera
2008-07-22, 00:04
Medlem
Bryshans avatar
Har säkert frågats massor av gånger men, finns det något Need for Speed fast inriktat på motorcyklar? Alltså där man kan syssla med tuning, moddning och "pimpning" på respektive motorcycklar.
Citera
2008-07-22, 02:06
Medlem
KeanoManus avatar
Spelade ett spel för en massa år sedan som gick ut på att bygga upp en semester-ö, ungefär som Sim City. Tror det hette Holiday eller liknande, någon som känner igen det? Har sökt men hittar verkligen ingenting om det så det är möjligt att namnet är fel. Någon som vet vart man kan hitta det?
Citera
2008-07-22, 02:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KeanoManu
Spelade ett spel för en massa år sedan som gick ut på att bygga upp en semester-ö, ungefär som Sim City. Tror det hette Holiday eller liknande, någon som känner igen det? Har sökt men hittar verkligen ingenting om det så det är möjligt att namnet är fel. Någon som vet vart man kan hitta det?

Kanske kan det vara Tropico ( http://en.wikipedia.org/wiki/Tropico ) ?
Citera
2008-07-22, 02:30
Medlem
KeanoManus avatar
Nej, det är inte Tropico.
Citera
2008-07-22, 04:10
Medlem
Bambuelos avatar
Finns ju The Sims: Holiday (expansion), men tvivlar på att det är det.
Citera
2008-07-22, 05:38
Medlem
erkanperkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryshan
Har säkert frågats massor av gånger men, finns det något Need for Speed fast inriktat på motorcyklar? Alltså där man kan syssla med tuning, moddning och "pimpning" på respektive motorcycklar.
Road Rash?
Citera
2008-07-22, 08:21
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkanperkan
Road Rash?
Lite OT, men jag har tänkt på det många gånger - varför plockar inte någon upp denna klassiska spelserie och för in den i den här generationen? Puckla på folk med kedjor, basebollträn och dylikt samtidigt som man flyger ner för motorvägen i 160 km/h är ett koncept utan bästföredatum..
Citera
2008-07-23, 01:19
Medlem
Don Toros avatar
Total war serien?

Vilket är det senaste i serien? Är det bra? Minns att jag körde något utav dessa för flera år sen. Kollade på webhallen för att köpa någon senare version, men det fanns hur många som helst.

Vilken ska man köpa? Vilken är senast / bäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in