ett gratisspel från mcdonalds " maniac- någonting "
tjena. jag letar efter ett spel som mcdonalds gav ut tsm med typ happy meal förut för ca 6 år sen kanske! det hette något med "maniac" och man sprang runt och hämtade varor på en stormarknad , och man skulle hinna hämta alla varor på så kort tid som möjligt
tjena. jag letar efter ett spel som mcdonalds gav ut tsm med typ happy meal förut för ca 6 år sen kanske! det hette något med "maniac" och man sprang runt och hämtade varor på en stormarknad , och man skulle hinna hämta alla varor på så kort tid som möjligt
Haha det har jag liggandes hemma hos morsan. Heter det inte Mall Maniacs?
Jag har nu länge letat efter ett spel som spelades mycket när man var yngre. Det var till antingen Win 95 eller Win 98!
I själva spelet är man en trollkarl eller liknande, tror han hade någons slags hatt på huvudet som skjuter magier. Det finns hissar och liknande och spelet är i 3D!
Mer info kan jag tyvärr inte ge, så hoppas någon kommer på de
Frågade om detta för 1-2 år sedan, men fick inget svar då. Så försöker igen:
För många långa år sen var jag och brorsan ute på en killes landställe. Han hade med sig sin C64 dit. Vi spelade ett spel som jag och brorsan hur länge som helst försökt komma på vad det var för något.
Det enda jag minns var att åtminstone en bana (troligen någon av de första i spelet) utspelade sig runt en flod. Man paddlade runt i en kanot, och så vill jag minnas att det fanns krokodiler i floden. Kan ha vart nåt annat också, men farliga var de.
Banan med floden var sidscrollande, med floden horisontellt över skärmen på mitten. Enligt brorsan kunde man gå i land på stränderna, och tydligen fanns det någonting som liknade sniglar som kröp runt där. Man kunde spöa dem på något sätt, och då tappade de sina skal. Och tydligen lät "sniglarna" jävligt roligt när man puttade ner dem i vattnet.
Jag vet, inte mycket till ledtrådar, men det är som sagt det enda jag minns av det förutom att vi tyckte det var jävligt kul.
Nån som har några förslag på vad det kan tänkas vara för spel?
Ok, jag söker ett spel till Sega Mega Drive, och jag har inte spelat det på över tio år, så det kanske är lite vagt.
Det är en sidescroller shooter. Man är en polis som senare i spelet blir en robot(Det är INTE robocop). På första banan är man på en tågstation, senare i spelet är man typ i labb eller militärbaser eller något och skjuter enorma bossar. På omslaget av förpackningen var det en bild på en kille vars ena halva av ansiktet var mänskligt och andra halvan var i robotdräkt.
Ok, jag söker ett spel till Sega Mega Drive, och jag har inte spelat det på över tio år, så det kanske är lite vagt.
Det är en sidescroller shooter. Man är en polis som senare i spelet blir en robot(Det är INTE robocop). På första banan är man på en tågstation, senare i spelet är man typ i labb eller militärbaser eller något och skjuter enorma bossar. På omslaget av förpackningen var det en bild på en kille vars ena halva av ansiktet var mänskligt och andra halvan var i robotdräkt.
Jag söker ett spel där man kör stridsflygplan typ som battlefield 2. Fast man ska inte kunna gå runt och så, utan spelet ska bara rikta in sig på att flyga och skjuta.