2011-10-30, 23:49
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socker-Conny
Konrad och Nobelmysteriet!

Ja, så hette det. Tackar! Nu är bara frågan ifall man hittar det någonstans.
Citera
2011-10-31, 00:09
Medlem
dindummers avatar
Jag söker ett spel som liknar dekrim och vet inte om det överhuvudtaget finns något. Dekrim var roligt med dom blandade fraserna man fick när man rånade något och höll på, men hade också de där hårda, provocerande orden.
Citera
2011-10-31, 14:18
Medlem
Vivvis avatar
Söker ett Sega Master System spel!

Det är ett racingspel, där man kör på vanliga vägar, och broar. Jag minns inte så mkt men minns att man åkte in i en lastbil emellanåt för att "ladda" sin bil..tror jag. Minns att det stog SEGA på taket på lastbilen.
Citera
2011-10-31, 15:02
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dindummer
Jag söker ett spel som liknar dekrim och vet inte om det överhuvudtaget finns något. Dekrim var roligt med dom blandade fraserna man fick när man rånade något och höll på, men hade också de där hårda, provocerande orden.

Finns ett moderatormeddelande man bör läsa innan man postar

Men visar igen. Du bör posta här

Citat:
Ursprungligen postat av lislex
Söker efter kampsport spel där man styr musklerna för att styra sin gubbe. Saker jag minns från spelet är tlx att man kan gräppa, göra combos, köpa olika färgdelar för poäng man får, Allting är stilrent med runda kroppsdelar. Väldigt vitt stort rum och spelas i window mode då fullscreen skulle se förjävligt ut. Finns olika grenar som karate, brottning, eller klara av hinderbanor(kom fler och fler så finns nog massor nu). Skulle gissa att de släpptes runt 2000. Någon som har några förslag?

Detta bör vara Toribash?
Senast redigerad av N3ss3 2011-10-31 kl. 15:10.
Citera
2011-10-31, 16:51
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivvi
Söker ett Sega Master System spel!

Det är ett racingspel, där man kör på vanliga vägar, och broar. Jag minns inte så mkt men minns att man åkte in i en lastbil emellanåt för att "ladda" sin bil..tror jag. Minns att det stog SEGA på taket på lastbilen.

Kan det vara Action Fighter kanske?
En till länk.
Senast redigerad av majty 2011-10-31 kl. 16:55.
Citera
2011-10-31, 20:27
Medlem
alkemisten2s avatar
Hejsan,
Ursäkta om det är en dum fråga, men har ni tips på härliga spel där man FLYGER mycket och/eller har en flygande/svävande känsla. Ska köras i samband med lite Mary Jane

Exempel: Spider-man (där man uppenbarligen kan klättra på väggar/hoppa långt).

Tips på ONLINE-SPEL framförallt vore grymt!
Tusen tack på förhand.
Citera
2011-10-31, 21:18
Medlem
Vivvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Kan det vara Action Fighter kanske?
En till länk.
Jo men visst är det det
Tackar !
Citera
2011-10-31, 22:12
Medlem
Jag söker ett spel, man var vid ett slott... Tror man skulle göra uppdrag... Tillexempel skjuta två vargar med ett skott.. det är det jag kommer ihåg egentligen..
Några förslag?
Citera
2011-11-01, 08:47
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkemisten2
Hejsan,
Ursäkta om det är en dum fråga, men har ni tips på härliga spel där man FLYGER mycket och/eller har en flygande/svävande känsla. Ska köras i samband med lite Mary Jane

Exempel: Spider-man (där man uppenbarligen kan klättra på väggar/hoppa långt).

Tips på ONLINE-SPEL framförallt vore grymt!
Tusen tack på förhand.

Men snälla du läs moderatormeddelandet över

Finns ett moderatormeddelande man bör läsa innan man postar

Men visar igen. Du bör posta här

Postar du i rätt tråd lovar jag att svara dig på spel som passar in.

Men denna tråden handlar om specifika spel man söker inte något som liknar. Detta står även i ett stort meddelande i bold över rutan du skriver i för att posta.
Citera
2011-11-01, 11:30
Medlem
GasBrakarens avatar
Jag söker ett spel som kan hålla mig sysselsatt ett par månader (spelat casual och söker nu en anledning att knäppa igång konsolen överhuvudtaget) spelet får inte vara för enformigt, och när jag klarar ut story mode (om något sånt finns med) så vill jag gärna kunna spela vidare och ändå ha kul! sandlådespel som Gta och prototype är roliga ett tag, men tråkiga när man klarat ut dem. jag söker alltså ett spel som kan hålla mig sysselsatt ett tag utan att bli enformigt. spelet ska finnas till xbox! tack på förhand!
Citera
2011-11-01, 12:23
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GasBrakaren
Jag söker ett spel som kan hålla mig sysselsatt ett par månader (spelat casual och söker nu en anledning att knäppa igång konsolen överhuvudtaget) spelet får inte vara för enformigt, och när jag klarar ut story mode (om något sånt finns med) så vill jag gärna kunna spela vidare och ändå ha kul! sandlådespel som Gta och prototype är roliga ett tag, men tråkiga när man klarat ut dem. jag söker alltså ett spel som kan hålla mig sysselsatt ett tag utan att bli enformigt. spelet ska finnas till xbox! tack på förhand!

Dark souls, trodde inte jag skulle älska det som jag gör och storyn går att spela om för att få allt (det låtar tråkigt, men ack så kul det är.) Ännu roligare om du har gold live medlemsskap. Men kul ändå annars.

Enda minuset är att frameraten kan droppa något ibland.

Nu svarade jag lite väl tidigt. Du bör också läsa igenom moderatormeddelandet som dyker upp när man ska posta. Du bör posta i ett spel som liknar då detta är en tråd för när man letar efter ett specifikt spel men som man glömt bort namnet på.
Citera
2011-11-01, 20:53
Medlem
GasBrakarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Dark souls, trodde inte jag skulle älska det som jag gör och storyn går att spela om för att få allt (det låtar tråkigt, men ack så kul det är.) Ännu roligare om du har gold live medlemsskap. Men kul ändå annars.

Enda minuset är att frameraten kan droppa något ibland.

Nu svarade jag lite väl tidigt. Du bör också läsa igenom moderatormeddelandet som dyker upp när man ska posta. Du bör posta i ett spel som liknar då detta är en tråd för när man letar efter ett specifikt spel men som man glömt bort namnet på.

tack för hjälpen, ska kolla upp det spelet och ska även posta i den andra tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in