Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-09, 04:07
Medlem
NumeroUnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockNRoland
Söker ett spel till SNES där man är en ängel som flygeromrking och ska hjälpa folk i en by. När man är klar med en by så drar man ner till de onda och så blir det ett platforms spel där man ska döda bossen
Actraiser
Citera
2007-11-09, 18:56
Medlem
RockNRolands avatar
Tack så myk Numerouno
Citera
2007-11-10, 13:18
Medlem
Chowies avatar
söker ett spel i genren massa block längst upp & en pinne längst ner som man ska mota den att ramla ner, detta specifika spel finns 2 versioner utav har ganska snygg grafik & man kan få massa roliga vapen/större pinne/fler bollar osv...
Citera
2007-11-10, 13:35
Bannlyst
jag söker ett reality fightingspel till pc som liknar fight night det ska hellst vara från 04 och uppåt

eller finns fihgtnight till pc?
Citera
2007-11-11, 02:36
Medlem
snöskoter spel ps2?

hej är det nån som vet om det finns några snöskoterspel till ps2.
såg nämligen att det kommer ett spel som heter snocross 2 den 1 februari 08,så mest troligt borde det finnas ett spel som bara heter snocross ute redan ?
Citera
2007-11-11, 11:55
Medlem
phatzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Jag söker ett spel till PC. Det enda jag minns är att det är ganska nytt, något år gammalt, kanske lite mer. Det skall vara väldigt öppet, och jag tror det utspelar sig i någon djungel där jag tror (jag tror mycket just nu) att man landat med fallskärm. Modern 1st person shooter, skulle jag väl tro att det är.

Det är väl inte Boiling Point jag tänker på? Jag tror inte det.

Just Cause? http://www.gamespot.com/pc/action/justcause/index.html?tag=result;title;0
Citera
2007-11-11, 15:20
Medlem
poojks avatar
Xbox 360

tjena gubbs tänkte höra med er om ni vet nått gta liknande spel till 360 som man ska kunna knarka och lite grejer? tack på förhand
Citera
2007-11-11, 16:24
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av primeramannen
hej är det nån som vet om det finns några snöskoterspel till ps2.
såg nämligen att det kommer ett spel som heter snocross 2 den 1 februari 08,så mest troligt borde det finnas ett spel som bara heter snocross ute redan ?

Tror 1:an kom till PSX. Men det kan du ju lira på din PS2:a om du vill.

Kan finnas till andra plattformar också, ta en kik på gamespot, wikipedia, etc.
Citera
2007-11-11, 21:19
Medlem
Darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poojk
tjena gubbs tänkte höra med er om ni vet nått gta liknande spel till 360 som man ska kunna knarka och lite grejer? tack på förhand
Saints Row
http://www.webhallen.com/prod.php?id=42984
Citera
2007-11-12, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
söker ett spel i genren massa block längst upp & en pinne längst ner som man ska mota den att ramla ner, detta specifika spel finns 2 versioner utav har ganska snygg grafik & man kan få massa roliga vapen/större pinne/fler bollar osv...

Originalet heter "Breakout", men du har troligen spelat något betydligt nyare klon/remake - exempelvis "DX-Ball".
Citera
2007-11-12, 23:43
Medlem
vilket shotemup-spel är mest likt ex CS och quake till PS2? ska helst gå att lira online
någon som har bra koll?
Citera
2007-11-13, 01:31
Medlem
need_wingss avatar
jag söker ett bra spel som man kan slow-spela typ nights of the old republic eller eve online.
ska helst vara utan månadskostnad och online är absolut inget krav.. bara skön stämning.

och nej inte civilization eller age of empires!

eve online var ett shysst spel men det fullkomligt åt upp all min tid, diggade den softa musiken med.
var inne på homeworld men det går knappt att slow-spela eftersom fienderna anfaller konstant...

kort och gott ett skönt spel med många timmar men med lite stress!
Genre spelar heller inte så stor roll är lite allätare.
några idéer någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in