2009-08-17, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Jajjemen, Köpte mig 1kk igår

VAd nickar du? ^^
Citera
2009-08-17, 19:04
Medlem
13 dagars bann kvar! Kanske beger mig mot VÄLDIGT nordliga breddgrader inom snar framtid. kan bli en del spelande vid dötid av jobb och så vidare.. 209 norr om Halmstad.. guess where.. TROMSÖ! haha, eller.. där ljög jag, 6 mil väster om Hoppas dra in mycket mycket pengar iaf

Blir prem + stenhård bott under arbetspassne där uppe!

/Torkarblad / frysbox!
Citera
2009-08-18, 20:48
Medlem
Är sugen på att börja lira men vill gärna ha svar på två frågor först.

Jag har alltid använt blackD för att botta men det är tydligen inte säkert längre, har elfbot något ljudlarm för players som kommer in i grottan eller nått liknande?

Är sugen på en paladin men har aldrig bottat en, är de svåra/jobbiga att botta med?
Citera
2009-08-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wtfmate
Är sugen på att börja lira men vill gärna ha svar på två frågor först.

Jag har alltid använt blackD för att botta men det är tydligen inte säkert längre, har elfbot något ljudlarm för players som kommer in i grottan eller nått liknande?

Är sugen på en paladin men har aldrig bottat en, är de svåra/jobbiga att botta med?

Paladiner går fin fint att botta om du använder elfbot tex

Hur går det för er? Har inte kunnat spela på ett tag, håller på med körkort för både bil och mc just nu samt lite små jobb så blir inte så mycket spelande. Är troligtvis klar med allt inom två veckor
Citera
2009-08-20, 13:51
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Paladiner går fin fint att botta om du använder elfbot tex

Hur går det för er? Har inte kunnat spela på ett tag, håller på med körkort för både bil och mc just nu samt lite små jobb så blir inte så mycket spelande. Är troligtvis klar med allt inom två veckor

Jodå det går bra, men det verkar ha blivit lite av 2 guilds nu när lerom startat guild?
Citera
2009-08-20, 14:18
Medlem
Joinar er om 24 dagar när jag muckat
Citera
2009-08-20, 15:43
Medlem
guilden finns inte längre om ni undrar
Citera
2009-08-20, 20:12
Medlem
Midnight-Tokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platniklas
guilden finns inte längre om ni undrar

Så jag har levlat upp min gubbe till lvl 8 helt i onödan? Trodde man skulle få spela med lite chill folk ju
Citera
2009-08-20, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight-Toker
Så jag har levlat upp min gubbe till lvl 8 helt i onödan? Trodde man skulle få spela med lite chill folk ju

Nej !

Läs första posten igen, det är nya regler nu.. Lerom tar över ledar rollen för han är mer aktiv än mig bara.

Ta det lugnt och spela på!
Citera
2009-08-21, 17:49
Medlem
folioboys avatar
allt drygt folk slutat spelat nu? fått lite små sug men spelar enbart helger nu pga tidsbrist en jävla massa å göra.

nith och de andra dryga som inte var ifrån fb bla?
Citera
2009-08-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
allt drygt folk slutat spelat nu? fått lite små sug men spelar enbart helger nu pga tidsbrist en jävla massa å göra.

nith och de andra dryga som inte var ifrån fb bla?

Jag spelar inte heller så mycket nu mera pga av tidsbrist, bara att du börjar igen De flesta som spelade när du spelade spelar inte nå mer.
Citera
2009-08-23, 00:34
Medlem
@Alla

Kolla den första posten i threaden, den har nyligen blivit ändrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in