2009-08-15, 20:56
Medlem
om ni nån gång ska gå upp typ vid 5 på morgonen så kan ni alltid dra till darashia dragon lair med typ 15 bps och fylla dom fulla med steel shield o sånt från boters tjänade 20k på de imorse
Citera
2009-08-15, 23:55
Medlem
Midnight-Tokers avatar
Tjena, har spelat tibia lite titt som tätt ändä sedan jag var liten. Har dock aldrig haft folk att spela med vilket inte har varit så speciellt kul, därför undrar jag om jag kunde hänga på er? Har redan gjort en gubbe på Xerena men undrar lite vad ni behöver för klasser?

Har inte spelat på ett bra tag nu men tar gärna emot en invite till guilden så fort som möjligt!
Citera
2009-08-16, 01:45
Medlem
Midnight-Tokers avatar
Förlåt för dubbelpost men glömde säga vad min gubbe heter: Dadalus
Citera
2009-08-16, 08:09
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight-Toker
Tjena, har spelat tibia lite titt som tätt ändä sedan jag var liten. Har dock aldrig haft folk att spela med vilket inte har varit så speciellt kul, därför undrar jag om jag kunde hänga på er? Har redan gjort en gubbe på Xerena men undrar lite vad ni behöver för klasser?

Har inte spelat på ett bra tag nu men tar gärna emot en invite till guilden så fort som möjligt!

Har skickat en invite till dig nu! Mages är ju alltid bra att ha och paladins vet jag inte om vi har så många, knights tror jag är den klass som spelas mest. Valet är ju helt upp till dig vill du bli knight så bli knight! Ingame heter jag Kluddish! Ha på guild chat hela tiden /Kludd
Citera
2009-08-16, 12:33
Bannlyst
Ganska taggad, men måste fixa prem först.
Citera
2009-08-16, 12:40
Medlem
Härligt att vi får in lite nya spelare
Citera
2009-08-16, 13:33
Medlem
Midnight-Tokers avatar
Någon som vet varför mitt spel hänger sig lite då och då? Eller det står "Tibia has stopped working". Har Windows 7 64 bits
Senast redigerad av Midnight-Toker 2009-08-16 kl. 14:10.
Citera
2009-08-16, 20:07
Bannlyst
Vet dock inte vilken world jag ska börja i, om jag orkar ta en pvp server, eller en no-pvp.

Båda har ju fördelar och nackdelar.

Pvp server : Nackdel/fördel

Du kan bli pkad när som helst, utan anledning - DÅLIGT
Du kan döda folk som jobbar sig, + att man kan ta över världen om man har bra mates och bra guild som kan kriga - BRA

no pvp : Nackdel/fördel

inget krig - dåligt
Du blir inte pkad - bra
Citera
2009-08-16, 20:12
Medlem
är bannad på min vanliga account men om de är nån som har ett noob acc så är jag lätt på
Senast redigerad av inhed 2009-08-16 kl. 20:15.
Citera
2009-08-16, 22:15
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FashiONE
Vet dock inte vilken world jag ska börja i, om jag orkar ta en pvp server, eller en no-pvp.

Båda har ju fördelar och nackdelar.

Pvp server : Nackdel/fördel

Du kan bli pkad när som helst, utan anledning - DÅLIGT
Du kan döda folk som jobbar sig, + att man kan ta över världen om man har bra mates och bra guild som kan kriga - BRA

no pvp : Nackdel/fördel

inget krig - dåligt
Du blir inte pkad - bra

Ta o joina mig på Secura Var jävligt trött på att konstant bli PKad och Powerabusad, så jag började på Secura. Snart kommer ju nya krigssystemet också, då kommer man kunna kriga på no-pvp servrar också. Det är så jävla skönt att kunna stå AFK vart som helst, eller hunta vart som helst och veta att inget kan hända.
Senast redigerad av Insuliin 2009-08-16 kl. 22:17.
Citera
2009-08-16, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Ta o joina mig på Secura Var jävligt trött på att konstant bli PKad och Powerabusad, så jag började på Secura. Snart kommer ju nya krigssystemet också, då kommer man kunna kriga på no-pvp servrar också. Det är så jävla skönt att kunna stå AFK vart som helst, eller hunta vart som helst och veta att inget kan hända.

Kan du sponsra mig med lite gear då, när jag kommer från rook? tänkte börja när jag köper prem.

Nickar : Begravning
Senast redigerad av FashiONE 2009-08-17 kl. 00:07.
Citera
2009-08-17, 10:13
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FashiONE
Kan du sponsra mig med lite gear då, när jag kommer från rook? tänkte börja när jag köper prem.

Nickar : Begravning

Jajjemen, Köpte mig 1kk igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in