2006-05-15, 18:34
Medlem
ohdas avatar
ingen som lyckats lista ut vilka regnycklar man ska ta bort för att få igång det eller kommit på något annat sätt att få igång det??? skulle verkligen behöva ett fungerande sätt.
Citera
2006-05-15, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderkid
Varför frågar du efter hjälp när du själv inte är beredd att hjälpa någon annan?
Instämmer.
Citera
2006-05-16, 13:20
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Vet inte om det här kan vara till någon hjälp.
Men laddade upp en guide till hur man crackar boten.

http://web.telia.com/~u24011728/tibia/
Citera
2006-05-16, 13:59
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Instämmer.

Alltså hade jag varit mer kunnig eller fått tag på ett sätt att cracka den så hade jag berättat det för er. Jag satt med detta problemet i flera veckor och försökte lista ut vilka reg-nycklar som programmet använde osv. Detta ledde bara till att mitt xp crashade totalt då jag tog bort för många nycklar. Efter att jag startat tråden här fick jag ett PM av en kille som tydligen hjälp NG att programera tibiabotten. Han berättade för mej att han kunde ge ett serial till mig efter som jag verkade relativt desperat.
Jag hade gärna hjälp alla här att få igång programmet om jag hade kunnat.
Citera
2006-05-17, 16:43
Medlem
Tibiabot

Bläe, Jag vill också ha Tibiabot

Tyvärr har jag ju inget kredit kort så jag kan köpa full version, totalt värdelöst.

edit:

Nån som testat om Prettyprettyprincess guide funkar?
*gnuggar händer*
Citera
2006-05-17, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plask_boy
Alltså hade jag varit mer kunnig eller fått tag på ett sätt att cracka den så hade jag berättat det för er. Jag satt med detta problemet i flera veckor och försökte lista ut vilka reg-nycklar som programmet använde osv. Detta ledde bara till att mitt xp crashade totalt då jag tog bort för många nycklar. Efter att jag startat tråden här fick jag ett PM av en kille som tydligen hjälp NG att programera tibiabotten. Han berättade för mej att han kunde ge ett serial till mig efter som jag verkade relativt desperat.
Jag hade gärna hjälp alla här att få igång programmet om jag hade kunnat.

Jaha så någon anonym mutar dig med en nycekl så du ska bli tyst.
Den killen vill antagligen inte att vi ska komma på vilka nycklar som ska bort eller hur man cracker programmet... där ser man =)
Citera
2006-05-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderkid
Varför frågar du efter hjälp när du själv inte är beredd att hjälpa någon annan?

Bra sagt.
Citera
2006-05-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guest0032
Den killen vill antagligen inte att vi ska komma på vilka nycklar som ska bort eller hur man cracker programmet... där ser man =)

isf är killen smart, men jag tycker dem borde ta emot tibia cash så att dom som är under 18 och inte har kredit kort kan pejja också ;(
Citera
2006-05-17, 20:15
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guest0032

Ja så tänkte ju iofös inte jag, kanske borde gjort det

Citat:
Ursprungligen postat av Taazzy
isf är killen smart, men jag tycker dem borde ta emot tibia cash så att dom som är under 18 och inte har kredit kort kan pejja också ;(

Tror jag dom gör också, du kan ju adda NG som gett ut botten och fråga. www.tibiabot.com är hans hemsida och där ger han ut sin msn, sorry att jag inte kan vara till mer hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av What The
Bra sagt.

Jag har redan förklarat varför jag inte kan hjälpa andra att få igång programmet så jag tycker du kan hålla tyst i min tråd om du inte har ngt mer kreativt att berätta för oss.
Citera
2006-05-17, 20:40
Medlem
plask_boys avatar
Nyaste

Ojda, nu har ny version kommit ut av tibia, bara för ngn timme sedan (7.7). Version 3.9 av hans bot fungerar alltså inte längre. Jag pratade med NG och han berättade att om man köpt programmet så får man alla updateringar gratis. Eftersom jag var du nog att inte spara mitt serienummer så kommer jag tillbaks till ruta ett precis som ni. NG kommer formodligen släppa version 4.0 av sin tibiabot ngn gång idag.
Citera
2006-05-17, 20:51
Medlem
Ah synd för dig, men visst fasen är det skönt?
Citera
2006-05-17, 21:34
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taazzy
Ah synd för dig, men visst fasen är det skönt?

Vilket är skönt? Att tibiabotten är den bästa på marknaden eller att man kan ev. kan köpa den för in-game cash?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in