2007-12-16, 05:49
Medlem
Yamals avatar
Dom som kör med tibiaauto bör inte grina när dom blir hackade, det programmet är känt för att vara haxx i.
Använd BlackD proxy för cavebot, NG's cavebot är sämre än BlackD's jag använder endast NG till 'floorhack' t ex.
Citera
2008-01-10, 22:14
Bannlyst
Någon som fixat utan att betala?
Citera
2008-02-13, 21:30
Medlem
Köp BlackD istället för att sitta o kämpa i 100 år med ng skiten. blackd är bättre och ni kan paya 50k ingame för 1 år
Citera
2008-03-30, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faffers
Köp det igenom sms..
kostar 60kr med sms, spelar man tibia bör man kunna länga ut 60kr?
med ng får man ju uppdateringar osv,
Citera
2008-04-23, 15:27
Medlem
Bajenalexs avatar
Grymt värt det att köpa, använder BlackD och NG samtidigt
Citera
2008-04-23, 15:30
Bannlyst
Kan ta ut en key, har nämligen köpt förut när jag lirade Tibia, den som vill ha PMA. Har bara 1.
Citera
2008-04-23, 19:31
Medlem
un_Hanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yantra

samma för mig mitt avg sa att det var trojan :S har dock aldrig blivit hackad av det menmen

Citat:
Ursprungligen postat av Doffward

Provade ladda ner Tibiaauto men avast varnade för trojan =/
Tibia NGstaff har släppt en mc för 8.0 på deras forum så har fixat det problemet nu

/Doffward

TibiaAuto-Teamet är respekterat och är inga hackers, läs på deras forum om Trojanvarningen.
Citera
2008-04-23, 19:32
Medlem
Gurka___s avatar
Använd Open-Source botten TibiaTekBot istället?

http://tibiatek.com
Citera
2008-04-23, 19:35
Medlem
un_Hanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurka___
Använd Open-Source botten TibiaTekBot istället?

http://tibiatek.com

Den är bra, deras Auto Looter är snabb men jobbig att konfigurera. Cavebotten helt ok. Det enda den saknar är lärranvändligheten som Tibiabot NG har, simple och lättförstålig.
Citera
2008-04-30, 17:36
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av un_Hannes
Den är bra, deras Auto Looter är snabb men jobbig att konfigurera. Cavebotten helt ok. Det enda den saknar är lärranvändligheten som Tibiabot NG har, simple och lättförstålig.

Okej, får snacka med dom andra om att försöka göra det enklare då. Är nämligen med och utvecklar programmet.
Citera
2008-05-01, 11:17
Medlem
yantras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Dom som kör med tibiaauto bör inte grina när dom blir hackade, det programmet är känt för att vara haxx i.
Använd BlackD proxy för cavebot, NG's cavebot är sämre än BlackD's jag använder endast NG till 'floorhack' t ex.
konstigt då att jag har använt TA och NG så länge jag har spelat i princip och aldrigf blivit hackad av dem dock så har mina polare haft black d och blivit hackade
Citera
2008-05-01, 11:46
Medlem
Knatteantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yantra
konstigt då att jag har använt TA och NG så länge jag har spelat i princip och aldrigf blivit hackad av dem dock så har mina polare haft black d och blivit hackade

Har ruskigt svårt att tro att Blackd har något med att din kompis har blivit hackat. Om nu han har köpt blackd från deras hemsida så är det knappast dom som har hackat din kompis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in