Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Jag har Forgee.lua, ja. Fick transfer och deposit att funka någorlunda idag. Den är lite konstig dock, exempel från tidigare: "19:53 Rokyn: Alright, we have added the amount of 2904 gold to your balance. You can withdraw your money anytime you want to. 19:53 Rokyn: Who would you like to transfer 1004 gold to?" Den ska transfera allt guld är det tänkt inte 1004. Sen verkar den misslyckas med backpackreset varje gång också vet inte riktigt hur man fixar det.
Som det är nu kan den deposita alla pengar, transfera en del, lägga in all loot i dp men efter att den gjort detta första gången och ska resetta backpacks så blir något fel vilket leder till att den inte tar loot utan bara guld när den är tillbaka i hunten.
Är det möjligtvis så att jag ska ha fler än 3 backpacks? Nu har jag en backpack med en backpack som har en backpack i sig.
På transfer ser det ut som att han gjort nått fel. Han använder sig av "Self.ItemCount" för att räkna ut hur mycket pengar han ska transfera.
Self.ItemCount räknar bara ut de pengar/items han har på sig i bpn, först kastar han in pengarna till banken, sen räknar han ut hur mycket han skall transfera genom att räkna ut det han har på sig. (Rätt svårt att räkna på något man inte har

)
Det man borde göra är att flytta
local amount = (Self.ItemCount(3031))
Till Någonstans innan han har depositat
Följt med en label då, exempelvis:
elseif (labelName == "FlashbackVillReknaPengar")
then local amount = (Self.ItemCount(3031))
Ang backpack så ska du ha
Bp1 = Din main bp
Bp2 = Bp som ligger i din main bp
Bp3 = Ännu en bp som ligger i din mainbp
De får inte heller vara samma färger.
Skulle kunna försöka fixa ordning scriptet om någon dag, köpt ny dator nyligen och inte fått över alla mina gamla scripts/nödvändiga saker från den gamla datorn ännu.