2009-10-04, 12:53
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lellep
Blir alltid utloggad från facebook när jag stänger firefox, trots att jag tillåter cookies. Vad göra?
Stäng inte Firefox?

Testa att ta bort cookies och testa samma sak igen, kan vara att något gammalt ligger kvar.
Citera
2009-10-04, 13:13
Medlem
Finns det något smidigt sätt att ta reda på vem som har tagit bort en som vän på facebook om man märker att man har färre vänner än tidigare?
Citera
2009-10-04, 15:27
Medlem
gurglms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Vad menar du?
Det går, ja.

Jag menar att det borde gå att få fram och titta på alla bilder som en person har blivit taggad i, även om man inte är vän med personen. Detta eftersom man kan se taggade bilder så länge någon annan känner person och kan länka till bilden!

Har försökt att pilla med adresserna, men inte lyckats få fram något. Skulle tro att man behöver veta den specifika bildens ID för att kunna skriva in i adressen. Det räcker inte med att ha personens facebookanvändar-ID.

Om du vet hur man gör, berätta? PM:a om du inte vill sprida det för mycket.
Citera
2009-10-04, 16:08
Bannlyst
.

Citat:
Det fungerar hur bra som helst i Google Chrome.

Testa den här annars: http://www.facebook.com/Roffan

Provade med google chrome och provade den där länken. Absolut ingen skillnad för varken mig eller mina vänner. får precis samma fel meddelande, är det någon annan som har haft något liknande problem? även om den där länken hade funkat så hade det ju fortfarande varit skit dumt eftersom folk inte kan komma åt min sida när dem trycker på mitt namn.
Och finns det någon som vet hur man kommer i kontakt med Facebook support på något vänster?
Citera
2009-10-04, 17:06
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roff
Provade med google chrome och provade den där länken. Absolut ingen skillnad för varken mig eller mina vänner.
Fungerar för mig, så fel hos dig.

Från din sida:
Citat:
Favoritcitat: Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig.
- Carl Gustav Lindstedt

http://www.facebook.com/help.php
Citera
2009-10-04, 17:49
Bannlyst
Citat:
Fungerar för mig, så fel hos dig.
Väldigt konstigt, då mina vänner inte kan komma åt min profil sida. Kan du prova bli vän med mig och sen se om du fortfarande kan komma åt min profil sida?
Citera
2009-10-05, 00:53
Medlem
För tillfället verkar det bästa allternativet vara att skaffa ett fake-konto och
köra social engineering men håll utkik här:
http://laatedaa.com/forums/index.php/board,20.0.html
förr eller senare kan det ju dyka upp något användbart där.
Citera
2009-10-05, 10:48
Medlem
relativs avatar
Har försökt sen igår att ladda upp lite bilder, men det går inte! Det tar 500 år (säkert 20 minuter PER BILD) och sen får jag upp ett felmeddelande "upload failed". Eh jaha? Är det någon annan som har samma problem eller vet vad det beror på?
Citera
2009-10-05, 13:18
Medlem
Insignificunts avatar
Det kommer upp äckliga statusuppdateringar som är reklam på min facebook, hur fixar jag det??!
Citera
2009-10-05, 15:37
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Har försökt sen igår att ladda upp lite bilder, men det går inte! Det tar 500 år (säkert 20 minuter PER BILD) och sen får jag upp ett felmeddelande "upload failed". Eh jaha? Är det någon annan som har samma problem eller vet vad det beror på?

jag kan inte heller ladda upp bilder
Citera
2009-10-06, 12:49
Medlem
vemomintedus avatar
nu har det gått typ 3-4 dagar utan att jag kan lägga upp några bilder. massa andra lägger ju upp bilder. jag förstår ingenting >_< någon som vet?
Citera
2009-10-06, 17:04
Bannlyst
Hur fan tar man bort alla vänner samtidigt
Senast redigerad av alexie 2009-10-06 kl. 17:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in