2010-04-29, 21:37
Medlem
Laggar inte facebook nåt så fruktansvärt sen den senaste uppdateringen?
Citera
2010-04-29, 21:41
Medlem
ipodnanos avatar
Är det bara för mig som facebook har varit ohyggligt segt ikväll? Nu funkar det knappt att logga in öht.
Citera
2010-04-29, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ipodnano
Är det bara för mig som facebook har varit ohyggligt segt ikväll? Nu funkar det knappt att logga in öht.

funkar att logga in men inget uppdateras......................
Citera
2010-04-29, 22:02
Medlem
Beykers avatar
För mig bytte det till danska, wtf?

Har det hänt fler?
Citera
2010-04-29, 22:05
Medlem
Goodwrenchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
''Vem som kan se dina sökresultat på Facebook'' Det hittar man under sekretsinställningar. Kan folk se vad jag sökt på? Eller vad är detta? SVARAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vad menar du? Om ingen ser vem som är inne på vems profil går det väl inte se vilka folk har sökt på?
Citera
2010-04-29, 22:20
Medlem
Facebook som är utvecklingsstört eller någon ny inställning efter updaten. Varför syns typ bara en händelse på senaste?

Edit* Verkar bara blivit något strul under uppdateringen. Nu fylls väggen på igen.
Edit2* Nähä, nu var det tomt igen. Ska man bara kunna se nyheter en gång eller?
Senast redigerad av Michel Myers 2010-04-29 kl. 22:30.
Citera
2010-04-29, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers
Facebook som är utvecklingsstört eller någon ny inställning efter updaten. Varför syns typ bara en händelse på senaste?

Edit* Verkar bara blivit något strul under uppdateringen. Nu fylls väggen på igen.

wait soon come Pay 4 more comments,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,
Citera
2010-04-29, 22:38
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyBangs
Du kan själv ställa in den möjligheten under "Privacy Settings" -> "Search" -> "Facebook Search Results" vet jag. Sen om det ger samma resultat om man blockerar en person vet jag inte.

*Edit* Hade h*n blockerat dig känns det ju inte som att du borde kunna se personens foton, så lutar nog gärna åt mitt alternativ där tycker jag.

Aha okej du har nog rätt, ja jag tror inte personen (mitt ex förövrigt) har blockat mig dårå haha skönt att veta det iaf
Citera
2010-04-30, 01:13
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michel Myers

Edit2* Nähä, nu var det tomt igen. Ska man bara kunna se nyheter en gång eller?

Samma problem här. Störande. Jag som kollar facebook en gång per dygn, och det är typ vid den här tiden.

Nåväl, jag får väl lägga mig och sova ovetandes om vem som blivit singel. Vem vet, jag kanske missar mitt livs kärlek tack vare detta strul.

Väldigt osannolikt, men ändå. Tro, som de kristna skulle ha sagt.
Citera
2010-04-30, 02:00
Medlem
ipodnanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Samma problem här. Störande. Jag som kollar facebook en gång per dygn, och det är typ vid den här tiden.

Nåväl, jag får väl lägga mig och sova ovetandes om vem som blivit singel. Vem vet, jag kanske missar mitt livs kärlek tack vare detta strul.

Väldigt osannolikt, men ändå. Tro, som de kristna skulle ha sagt.
Haha, du kanske är lite facebook-beroende ändå, lyssna på dig själv
Citera
2010-04-30, 10:03
Medlem
BabyBangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Te
Verkar som det går att dölja i princip all information om sig själv (för personer man inte känner alltså), men jag hittar inte hur man döljer vilka sidor man är "fan" av. Går det?
Sökte också efter den möjligheten för ett tag sen och nu verkar det som att de har lagt in den med!

"Account" -> "Privacy Settings" -> "Friends, Tags and Connections" -> "Things I Like" -> "Custom".

Korkat nog kan visas fortfarande sidor som inte ligger inom någon speciell kategori som "Music, Movies, Books, Television", fattar inte varför de gjort så men
Citera
2010-04-30, 10:37
Medlem
BRs avatar
Upptäckte nyss att jag har flera kompisar som har kompisar som är gemensamma kompisar med några utav mina.
Finns det någon applikation eller liknande som kan kika upp alla dessa? Dvs klickar runt på alla i min kompislista sedan i kompisarnas kompislista för att luska ut de gemensamma polarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in